Klacht Handigeairco.nl: Geen contact meer mogelijk na toezegging terugbetaling

Klachtnummer
# 394814
Gebruiker
MarieLouise#
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wel ontvangen, maar lekte enorm. Gemaild met handige airco en wel meteen antwoord. Moest filmpje maken van lekkage. Gezonden en kreeg daarna bericht dat aankoopbedrag binnen 14 dagen teruggestort zou worden. Dat is inmiddels 2 maanden geleden en nog niets en bedrijf niet meer bereikbaar .

De oplossing

Aankooobedrag terugstorten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Handigeairco.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Handigeairco.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen