Klacht Handigeairco.nl: Ik wil graag mijn (toegezegde) aankoopbedrag terug.

Klachtnummer
# 399036
Gebruiker
diepbedroefd
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Een defect apparaat ontvangen. Op verzoek van leverancier een filmpje via WeTransfer gestuurd, waaruit blijkt, dat het apparaat lekt. Via email ontvangst van filmpje bevestigd gekregen en toezegging, dat bedrag binnen 14 dagen wordt terug betaald. Na 5 e-mails nog niets ontvangen.

Gewenste oplossing

Haar belofte nakomen en mij het (TOEGEZEGDE) bedrag terug betalen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Handigeairco.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Handigeairco.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen