Klacht Handigeairco.nl: Product geretourneerd maar geen restitutie ontvangen.

Ortholoog

Ik heb een airco van hen gekocht en betaald via Mollie.nl, t.w. € 44,95, maar de levering liet zo lang op zich wachten dat ik een andere oplossing heb gevonden en de bestelling geannuleerd. Daarop lieten zij weten de airco alsnog te sturen en de bestelling kon niet geannuleerd worden. Ik heb dit geweigerd en dringend verzocht de kosten te restitueren en mij het retouradres te geven. Dit gaven zij en dit bleek een adres in China te zijn. Kosten van retourzenden voor mijn rekening. Dat vond ik uiteraard ook onacceptabel, maar de zending werd toch gestuurd en bij mijn buren afgegeven dus ik kon niet meer weigeren. Op het pakje stond wel een retouradres in Nederland aangegeven, t.w. H102948, postbus 7096, 3109 AB Schiedam. In de rechterbovenhoek stond een soort logo met de naam Sinotrans. Daar heb ik het pakje toen ongeopend heen gestuurd, maar HA meldde dit adres niet als retouradres te accepteren en daar is het bij gebleven. Terugbetaling nog enige andere communicatie is vanaf toen uitgebleven en ik kan hun site ook niet meer vinden, zonder op beveiligingsrisico's te worden gewezen door mijn beveiligingssoftware.

Proberen de leverancier zover te krijgen dat hij zijn verplichtingen nakomt, t.w. in mijn geval restitutie van het koopbedrag.

Wij vinden dat Handigeairco.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Handigeairco.nl?