Klacht Handigeairco.nl: Waardeloze service

Klachtnummer
# 395670
Gebruiker
A
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Twee waardeloze, water lekkende, airco’s geleverd gekregen. Per mail toezegging om aankoopbedrag retour te krijgen. Na drie maanden en diverse automatische reply’s nog steeds niets ontvangen.

Gewenste oplossing

Wil aankoopbedrag terug, zoals door bedrijf per mail is toegezegd.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Handigeairco.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Handigeairco.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen