Klacht Handwerkparadijs.nl: Niet volledig restitueren van aankoop bedrag.

Klachtnummer
# 76338
Gebruiker
YvonneWagemans
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Gisteren bestelling van borduurpakket gedaan n.a.v. zomeractie aanbieding. Boven € 50,00. helft van de prijs. Mail ontvangen dat ik te weinig verzendkosten heb overgemaakt en dat ik nog € 6,00 moet overmaken. Ik ben het daar niet mee eens en laat bestelling annuleren (ik geef toe dat ik over hoofd had gelezen dat ik verzendkosten niet kon halveren). Er wordt gezegd dat ze geen geld restitueren maar dat ik iets anders in hun winkel kan uitzoeken. Mail gestuurd dat ik wettelijk gezien recht heb op retour en dat hun eigen algemene voorwaarden spreken van restitutie.
Mail terug ontvangen dat zij het niet met mij eens zijn en dat je alleen recht op restitutie hebt als het product niet bevalt. Niet als je het niet eens bent met de verzendkosten. Zij besluiten dan € 19.25 terug te storten en rekenen € 12,50 administratiekosten! Ik heb echter recht op volledige restitutie. Ik mag binnen 7 werkdagen altijd terugkomen op een bestelling zonder opgave van reden.

De oplossing

Ik wil het volledige bedrag terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Handwerkparadijs.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Handwerkparadijs.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen