Klacht Handwerkparadijs.nl: Wel betaald geen product.

Borduurlinnen#niet gehad#2020

De eerdere order is op 22 juni geannuleerd.
Nieuwe order is op 25 juni besteld en betaald.
Pas op 27 juni hun tegen bericht.

Dit is de email die ik gestuurd heb naar het bedrijf.

Hallo,
Wij hebben op donderdag 25 juni een bestelling bij u gedaan en tot op heden is er niks geleverd, ook niet na een mailtje via de contact pagina vorige week. Ook geen reactie hierop.
Het gaat om
1 x kaaslinnen 10 dr wit 110 x 100cm (9520-witkaasl.p.a 10= €10,00
Plus verzendkosten €4,25
Dit is aan u betaald zie foto.
Graag zo spoedig mogelijk leveren.
De bestelling is gedaan via ...@gmail.com
Bestelnummer 7938
........

Dit was het antwoord
Ik heb de mail doorgestuurd met de annulering, het waren 2 bestellingen 1 met 2 meter kaaslinnen en i mat 1 meter kaaslinnen u schrijft nu met een ander e-mail en een andere naam maar naam en adres kloppen wel val ons niet meer lastig

Waarop ik reageer

Toch nog even lastig vallen,
Nog steeds hebben wij de bestelling niet binnen, besteld door mijn partner ...., vandaar dat ik ook nog een andere naam heb (zie uw bericht)en daarom dat ik reageer met deze mail. zie de gegevens hier onder.
Het betaal bewijs zit er bij.
Dus wij hopen dat u de stof snel opstuurt zodat ik weer verder kan, of het geld terug boekt, dat is ook goed.
=€14,25 terug te storten op rekening ?... tnv ....

Nu dus even af gewacht om ze een kans te geven, helaas niks.

Graag mijn geld terug is €14,25, en dat ze zeggen sorry we hebben het niet goed gedaan.

Wij vinden dat Handwerkparadijs.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Handwerkparadijs.nl?