Klacht Hanidgeairco.nl: Product geretourneerd maar geen restitutie ontvangen.

Ortholoog

Ik heb een airco besteld en die via Mollie betaald, t.w. € 44,95. De levering duurde zo lang dat ik de bestelling heb geannuleerd met de vertraging als reden.
Ineens kon de unit wel geleverd worden en de bestelling niet geannuleerd, dus op een gegeven moment werd de unit bij de buren afgeleverd. Ik heb gevraagd hoe de unit te retourneren en er werd mij geadviseerd die naar een adres in China te sturen. Dat wilde ik uiteraard niet aangezien dat ook nog eens op mijn kosten zou moeten gebeuren. Op het pakketje stond een retouraderes in Schiedam aangegeven en daar heb ik de unit naar toe gestuurd. Handigeairco liet echter weten dat niet als retour te accepteren en dus zeker ook niet het bedrag te restitiueren. Ik heb uiteraard een protest email gestuurd en geeist dat zij zouden restitueren, maar heb daarop niet meer van ze vernomen en kan nu de website ook niet meer vinden.Wat kan ik hieraan doen?

Gezien ook andere klachten over dit bedrijf een actie opstarten om hen te dwingen aan hun verplichtingen te voldoen.

Wij vinden dat Hanidgeairco.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Hanidgeairco.nl?