Klacht Hanoja: hanoju een stug bedrijf die geen verantwoordelijkheid neemt voor zijn product.

Klachtnummer
# 296481
Gebruiker
Judith C
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Hanoju.nl reageert helemaal niet op mijn klacht welke ik enkele weken geleden heb gemaild. Er komt heel af en toe een reactie van een duitse vrouw maar zij helpt mij helemaal niet. Een stug en onvriendelijk bedrijf die slechte producten verkopen.

Gewenste oplossing

ik wil dat hanoju zijn verantwoordelijkheid neemt ten opzichte van zijn klanten en zijn producten en mij eindelijk een oplossing aanbiedt voor het probleem

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Hanoja hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Hanoja?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen