Klacht Hans Anders: 30% minder vloeistof voor oude prijs

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 312768
Gebruiker
Esther6
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb vandaag een voordeelset waterstof perioxide gekocht. Deze zijn nu in de nieuwe smalle flessen. Echter, bij de oude voordeelset kreeg ik 3 * 360 ml en nu maar 3 x 250 ml! Dat is 330 ml minder vloeistof voor dezelfde prijs (€22,95)! Schandalig vind ik dit! De lensenhouders zijn nog de oude maat, dus ik verbruik nog evenveel vloeistof als voorheen.

De oplossing

Ik zou graag een prijsverlaging zien voor alle klanten met 30% omdat er 30% minder vloeistof in zit.
En zelf zou ik graag 30% teruggestort zien op mijn rekening.

1 reactie

  1. Auteur
    Hans Anders
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Esther6,

    Bedankt dat u de moeite heeft genomen om uw onvrede kenbaar te maken. De verpakking van onze lenzenvloeistof hebben we inderdaad aangepast. De flessen passen nu door de brievenbus waardoor de klant niet meer thuis hoeft te blijven voor de levering.

    Het klopt ook dat we de prijzen hebben veranderd. De vloeistoffen hebben we in de afgelopen jaren voor een te lage prijs verkocht ten opzichte van de inkoopprijs. Er zijn wat prijzen gelijk gebleven of verlaagd, maar ook een aantal verhoogd. Helaas is de vloeistof met waterstofperoxide daar één van.

    We zijn ons ervan bewust dat de hoogte van de prijsstijging niet wenselijk is. Vanuit de desbetreffende afdeling hebben ze dit besluit doorgevoerd. Helaas kan ik hierin niks voor u betekenen. De desbetreffende afdeling gaat opnieuw naar de prijzen kijken en bepalen wat we met de prijs gaan doen.

    Het spijt mij u niet anders te kunnen berichten.

    Met vriendelijke groet,
    Romy
    Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Esther6
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Hans Anders?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen