Klacht Hans Anders: 30jaar bril dragend, nog nooit een slechtere bril/service dan bij Hans.A.

Klachtnummer
# 301807
Gebruiker
Imo
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wachttijd langer dan belooft
Wachttijd in filiaal te lang
Slecht advies
Dikke glazen
Scheef gemonteerd
Dag zes na aanschaf glas valt er spontaan uit
En het meest vervelende, zeer klant onvriendelijke filiaal manager in Rotterdam Overschie. Andere collega's zijn wel service gericht en empathisch onderlegd.

De oplossing

Geld terug.

1 reactie

  1. Auteur
    Hans Anders
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste I Da Encarnacao,

    Op 26 april heeft u uw onvrede kenbaar gemaakt. Ik vind het heel jammer om te horen dat u deze ervaring heeft gehad in de winkel in Rotterdam en dat u niet tevreden bent over de glazen. We hebben uw klacht op meerdere kanalen ontvangen. Ik wil u erop attenderen dat uw klacht op een ander kanaal in behandeling is genomen en we nemen zo snel mogelijk contact met u op.

    Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet, Romy
    Hans Anders webcare

Ook een klacht indienen over Hans Anders?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen