Opgelost door Hans Anders: Aangeboden retourservice niet mogelijk filiaal Alkmaar

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 66564
Gebruiker
cgu
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op de website en de retourbon Hans Anders staat vermeld dat het product dat je wilt retourneren, in een pakket kan afgeven bij een filiaal of bij een TNT-punt.
Ik ben met het pakket en de retourbon naar filiaal Alkmaar (Laat 167) gegaan. De medewerker was niet op de hoogte van deze manier van retourneren. Gelukkig stond de manier van retourneren op de retourbon. De medewerker wilde het voor me opsturen. Ik vroeg om een afgiftebewijs. Deze hadden ze niet en hebben mij vervolgens alsnog naar TNT-afgiftepunt verwezen . Ik heb ze verteld dat ik het pakket via TNT alsnog laat opsturen, echter het niet klachtgericht vindt. (medewerker had b.v. ook zelf een afgiftebewijs kunnen opstellen) Ik ben echter wel klantvriendelijk te woord gestaan.

De oplossing

De aangeboden service ten aanzien van het retourneren pakket bij filiaal Alkmaar (De Laat 167), zo spoedig mogelijk integreren in de winkel te Alkmaar of deze aangeboden service van de website afhalen.

2 reacties

  1. Auteur
    Hans Anders
    Datum
    mevrouw gebeld en doorgesproken
  2. Auteur
    cgu
    Datum
    er is telefonisch contact met mij geweest. ik ben vriendelijk te woord gestaan door de organisatie en mijn opmerking is in behandeling genomen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
cgu
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Hans Anders?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen