Klacht Hans Anders: Absurde service, ook op het hoofdkantoor!

Ingen6

De minderwaardige service van dit bedrijf is grenzeloos, heden morgen geprobeerd mijn bril te halen in Dongen 6 klanten voor mij en 1 verkoper, ben ik na 3 kwartier aan de beurt blijkt het betalingssysteem eruit te liggen dus betalen lukt niet, en dat blijkt al 3 dagen zo te zijn. Nu kom ik niet uit Dongen dus moet er toch een half uur over doen om er te komen gelukkig met de auto anders was het 2 uur. Met geld betalen ging niet want de verkoper mag niets uit de kas halen om terug te geven dus moest ik naar de bank om gepast geld te halen. De bril kreeg ik niet mee na meer zo'n 20 jaar klant maar nadat ik betaald had kreeg ik evengoed geen betaal bewijs mee dus kan ik niet bewijzen dat ik betaald heb, wij zijn niet te vertrouwen zij wel???? Er waren na mij klanten die uit boosheid zijn weggelopen en zeker niet terug komen. De verkoper is een heel vriendelijke man die onder de druk van alle mopperende klanten zijn kalmte bewaart en ons met respect heel goed helpt, deze parel voor de verkoop loopt aan alle kanten de managers klappen op van de verschrikkelijke service van dit bedrijf. Thuisgekomen dacht ik ik bel even om de klacht door te geven, 3 maal werd de verbinding naar enkele malen overgaan gewoon afgebroken en niet door een mankement aan mijn telefoon, maar simpel de verbinding afgebroken. Bar en boos dit geheel en nog niet bijna dat zij zich er iets van aantrekken, deze handel verdient ondanks de lage verneukeratieve prijzen heel veel geld. Koop daar een bril als je er een halve dag voor het aanmeten en een halve dag voor het ophalen wilt uittrekken vertrek anders naar een van de vele andere grootverdieners.

Respect voor klant en zeker voor de medewerkers die alle klachten om de oren geslingerd krijgen.

Hans Anders
    Beste mevrouw [naam verwijderd door moderator],

Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw bericht op Klachtenkompas.nl en Klacht.nl te plaatsen. Allereerst bied ik u mijn welgemeende excuses aan voor deze ervaringen tijdens uw laatste winkelbezoek.

Ik heb uw bericht doorgegeven aan de juiste leidinggevenden, zodat wij uw feedback kunnen gebruiken om onze services te verbeteren. We hopen dat we in de toekomst onze bezetting kunnen optimaliseren.
    Vanuit de vestiging zal er contact met u worden opgenomen betreffende uw betaalbewijs.

Ik vind het fijn om te lezen dat u zo betrokken bent bij het welzijn van mijn collega's.

Laura
    Hans Anders Webcare medewerkster

Aangezien wij uw klacht op Klacht.nl ook in behandeling hebben genomen zullen wij de klacht op dit platform afsluiten.

Ook een klacht indienen over Hans Anders?