Opgelost door Hans Anders: Actie 3 voor de prijs van 1 misleidend

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 122102
Gebruiker
Laura
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Gisteren een bril gekocht bij Hans Anders.Na mijn keuze gemaakt te hebben werd ik er op geattendeerd dat ik gebruik kon maken van of 30% korting of 3 brillen voor de prijs van 1. De 3e bril gaat dan om een leesbril van het Hans anders merk.Ik dacht handig om een extra bril te hebben voor het geval er 1 stuk gaat en leuk om 2 verschillende monturen te hebben. Dus netjes 3 monturen uitgezocht.Zo kon de rekening opgemaakt worden.Pas helemaal aan het eind kreeg ik te horen dat het glas van de 2e bril dikker was dan wat ik had uitgezocht en wanneer ik hetzelfde dunne glas wilde moest ik een bijbetaling doen van 50 euro! of dit per glas of per 2 glazen was is even niet duidelijk, maar daar gaat het niet om.Als men zegt 2 dezelfde dan moet je ook hetzelfde leveren en niet altijd met die "adertjes onder het gras"aankomen.Op het moment zelf was ik even overdonderd en wist niet goed te reageren helaas.het klopt in ieder geval van geen kanten.

De oplossing

Mijn gewenste oplossing is dat ik krijg wat ze me beloofd hebben . Anders moeten ze veel en veel duidelijker zijn gelijk als de klant aangeeft een bril te willen kopen hoe de actie in elkaar zit.

2 reacties

  1. Auteur
    Hans Anders
    Datum
    Klant gebeld.

    Opgelost.
  2. Auteur
    Laura
    Datum
    Ik geef maar een +1 , dit alleen om het feit dat ik binnen een uur ben gebeld door een medewerker van Hans Anders. De uitleg die ik kreeg is gewoonweg geïnstrueerde uitleg van de voorwaarden. Zo gemakkelijk voor te lezen vanaf het scherm gekoppeld aan een bepaalde klacht die een medewerker van de klachtenafdeling voor zich heeft. Ik heb wel de excuses gekregen. Tja zal het helpen!! ik ben bang. Er moet wat verdiend worden tenslotte en op de nette manier worden de inkomsten minder.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Laura
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Hans Anders?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen