Klacht Hans Anders: Arrogant en zeer onvriendelijk

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 327623
Gebruiker
lucdeBruijn
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Na een dispuut over de levering van 2 brillen wil de leider van Hans Anders in Maastricht de aankoop annuleren en de kosten hiervan op mij afwentelen.
Ondanks dit ik niet tevreden ben hoe ik behandeld ben, wil dat nog niet zeggen dat ik de de bestelling annuleer.
Dat nu de winkel de bestelling wil op eigen initiatief wil annuleren bewijst wederom dat deze winkel als onbetrouwbaar gezien kan worden. Als deze dame, hooghartig en arrogant zo als ze is perse wilt annuleren, dan kan ze dat alleen op haar eigen kosten doen en van mij een schadeloosstelling mag verwachten.

Op mijn stelling, bij haar telefoongesprek vanmorgen, dat ze nu 2 trouwe klanten (20-30 jaar) kwijtraakt, reageerde ze alleen dat ik dan in de toekomst veel geld zou verliezen, net alsof HA de beste brillenwinkel is waar je blij mag zijn dat je er überhaupt een bril mag bestellen.

De oplossing

Ten eerste wil ik dat deze dame niet in staat wordt gesteld om zomaar om mijn kosten een wettelijk overeengekomen overeenkomst kan annuleren en de financiële consequenties op mij kan afwentelen.
Ook wil ik een excuus voor haar gedrag en het leed wat haar medewerker ons heeft aangedaan.

1 reactie

  1. Auteur
    Hans Anders
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste L. de Bruijn,

    Onlangs hebt u een klacht ingediend over de levertijd van uw brillen. Wij hebben u aangegeven dat wij de brillen gereed hebben binnen de verwachte leverperiode. U hebt aangegeven dat u de brillen niet meer wenst op te halen. Op het moment dat u de brillen dan annuleert, brengen wij 25% van de oorspronkelijke prijs in rekening. Wij wijken hier niet van af.

    Met vriendelijke groet,
    Dave
    Hans Anders Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
lucdeBruijn
Datum
Uiteindelijke oplossing
In tegenstelling wat HA beweert heb ik niet gesteld dat we de brillen niet willen ophalen. Het niet ophalen, zou inderdaad gelijk staan aan annulering. Mijn initiële eis was vernietiging van de overeenkomst, dat is echt wat anders. De brillen, worden na 13 november opgehaald. Dit vanwege onze lange afwezigheid. Als ze medio november er niet zijn, dan brengt u ons voor een tweede keer in problemen, want de volgende gelegenheid is dan medio december. Onze lange afwezigheid, de grond van dit probleem, is bij u bekend. Het was ook de aansporing van de winkel om direct te bestellen om zo de levering op zaterdag te realiseren. Achter is het niet Hans Anders maar Hans Haas.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Hans Anders?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen