Klacht Hans Anders: Beschadiging aan glasbij montuurarm

Klachtnummer
# 148601
Gebruiker
Anjameijers
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Glas is beschadigd bij montuurarm. Is niet gebarsten of zo maar begint uit te zien of het dof is. Dit is mijns inziens ontstaan na dat ik bij een filiaal van Hans Anders het montuur heb laten bijstellen en het schroefje heb laten vast zetten.
De bril is daarbij neergelegd door de verkoopster en ik denk dat er te veel kracht op is gekomen bij het vastzetten van het schroefje.

De oplossing

Een nieuw glas. Ben bij het filiaal in Beek geweest waar ik deze bril gekocht hebt. Na de nodige discussie kwamen we niet tot een vergelijk. Het maximale was een nieuw glas dat ik zelf moest betalen. Na de discussie zou ik korting krijgen op het glas maar daar ben ik niet mee accoord gegaan. Dit is de tweede bril op rij waar ik problemen mee heb. Eerst een montuur waar de lak van af ging, wat telkens werd opgestuurd om opnieuw te lakken en dat hield niet. Vandaar de aanschaf van deze bril.

1 reactie

  1. Auteur
    Hans Anders
    Datum
    Beste mevrouw Meijers,

    Wat vervelend dat u niet tevreden bent over uw bril.

    Ik ga uw bericht naar de regiomanager doorsturen. Binnen 5 werkdagen neemt een collega contact met u op om één en ander met u door te spreken. Het doel van dit contact is om samen tot een oplossing te komen.

    Wanneer u verder nog vragen heeft dan hoor ik dat graag.

    Met vriendelijke groet,
    Hans Anders Klantenservice

Ook een klacht indienen over Hans Anders?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen