Klacht Hans Anders: Bril nog niet terug na 2 weken

kevser1999

Ik heb 2 weken geleden op een woensdag mijn bril ingeleverd bij de Hans Anders, omdat de lak van mijn glazen eraf waren door de zon. Ze belooften mij dat ik het tijdens de vakantie(vorige week dus) weer terug zou krijgen. Vorige week vrijdag ging ik weer even een bezoekje brengen aan Hans Anders om te kijken hoe het met mijn bril zat. De medewerker zei me dat het fabriek pas op donderdag gebeld had dus dat het nog wel 1 week en 10 dagen kon duren. Dus een telefoontje duurt 1 week? Nu is het woensdag, al 2 weken sinds ik mijn bril niet heb en hij is er nog steeds niet. Ik ben een 16 jarige student op het MBO en ik kan nauwelijk iets zien zonder bril. Ik heb wel een zonnebril met sterkte maar die is ongeveer 1 punt achter, en ik werd er in de klas ook mee geplaagd. Echt vreselijk dit. Hans Anders komt zijn beloftes HELEMAAL niet na. Hierdoor heb ik al 2 dagen op school gemist (school is heel belangrijk voor me) en morgen is het de derde.

Zo snel mogelijk mijn bril weer bij mij afgeven.

Hans Anders
    De bril is inmiddels beschikbaar in het filiaal en kan opgehaald worden

Ook een klacht indienen over Hans Anders?