Klacht Hans Anders: bril verkeerde meting geen oplossing aangeboden

2 jaar gelden nieuwe bril gekocht meerder keren teruggegaan zicht was niet goed
volgens optiecien wel (door de oude bril was beter zicht)
werd eigenlijk dus niet naar klant geluisterd.
Er is ook niet aangeboden de bril terug te nemen .
Omdat ik een nieuwe bril nodig had heb ik de klacht opnieuw ter sprake te brengen
Nu word er gewoon gezegt dan had u maar eerder terug moeten komen of meer moeten komen klagen .
Hoe vaak moet je terug komen met de klacht voor men een oplossing aanbied ??
Zelf het hoofdkantoor reageert nu met we kunnen niets voor u doen .
Dus mijn reactie nu is jammer u ben een trouwe klant kwijtgraakt

gratis een nieuwe bril aanbieden tegen gelijke waarde als betaald is voor de verkeerde
niets de oplossing laat het hoofdkantoor over aan de filiaalmanager en die zegt ook al zijn we 3 keer terug geweest we maar vaker hadden moeten klagen Dus zowel hoofdkantoor en filiaalmanager schuiven het probleem door naar de klant Vandaag naar Specsaver gegaan prima bediening gehad en nieuwe bril aangeschaft verzoek van hun was de slechte bril mee te nemen en te onderzoeken waar de fout zit en dan eventueel via de consumentenbond toch het geld terug te krijgen Als klant komen we in ieder geval niet meer terug bij Hans Anders tevens zal ik zo veel mogelijk mensen op de hoogte brengen van de service van specsaver

Beste I. Oemed,

Bedankt voor het kenbaar maken van uw onvrede. Ik vind het erg vervelend om te vernemen dat u vanaf het begin problemen hebt ervaren met uw bril.

Wat u aangaf in ons gesprek, is dat u langs bent geweest, kort nadat u de bril in ontvangst hebt genomen. Er is toen een nieuwe meting gedaan waar geen verschil op te zien was. Er is uiteindelijk door een van mijn collega’s aangeven dat u toch even moest wennen, mocht dit geen uitkomst zijn geweest, hadden wij kunnen kijken naar een alternatief.

Naar aanleiding van uw klacht en ons contact heb ik telefonisch contact gehad waarbij ik heb gesproken met de vestigingsmanager.

Zijn antwoord is dat de garantieperiode is verlopen en dat wij daarom niets voor u kunnen betekenen. Ik vind het erg naar u dit te moeten mededelen, maar wij blijven bij dit standpunt.

Het spijt mij u niet anders te kunnen berichten.

Oemed
    Nogmaals er is geen alternatief aangeboden door de vestiging manager toendertijd
    Volgens de gene die het oog heeft opgemeten was er geen verschil met de vorige bril .
    In het nieuw geopende filiaal in Leidschenhage draaide ze de metingen uit en werd er wel degelijk een verschil aangegeven .
    Dat er nu word gezegt dat er geen verschil was vind ik schandalig u zit ons nu dus voor leugenaar neer .
    De onvrede over uw bedrijf word hier alleen maar groter door
    Beste I. Oemed,

Nogmaals dank voor het melden van uw onvrede.

Ik vind het erg naar om te vernemen dat u het gevoel heeft dat wij u als leugenaar beschouwen. Dit is uiteraard onze intentie niet.

Ik ben mij ervan bewust dat u ons antwoord niet apprecieert, maar deze beslissing is genomen door de vestigingsmanager en hij blijft bij dit standpunt.

Beste I. Oemed,

Nogmaals dank voor het melden van uw onvrede.

Oemed
    Nou dan zal ik deze mailwisseling online gaan plaatsen en adviseren de Firma Hans Andersen niet meer te bezoeken en zo veel mogelijk mensen te verwijzen naar een conculega

Mij zult u in ieder geval nooit meer bij uw bedrijf zien
    Uw televisie reclame over service is dus maar een utopie
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Hans Anders?