Klacht Hans Anders: Bril was niet nodig

Klachtnummer
# 98661
Gebruiker
Gerda
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Mijn dochter kreeg anderhalf jaar geleden een bril met de mededeling dat ze hem maar net nodig had
Ze is met mij nog 4 keer daarna terug geweest omdat ze er niet goed mee kon zien
De verkoopster hield vol dat hij goed was en haalde er een specialist van jullie bij ,deze kreeg haar ogen niet te meten en stuurde haar naar de oogarts.
Nu na veel onderzoeken kreeg ze te horen dat ze maar voor 30 procent ziet maar dat het niet aan haar ogen ligt
Wij zijn naar de winkel terug gegaan om de bril in te leveren en ons geld terug te vragen, maar hier was niet over te praten.mijn dochter is nu behalve haar zicht ook nog haar geld kwijt.ik vind dit een trieste zaak het is voor haar veel geld.
Een lichtpunt is dat we van de week te horen kregen dat het zonder bril met haar ogen weer goed gaat komen..graag hoop ik tot een oplossing te komen gr marian van houwelingen
Torenstraat 24
Heukelum
Mail. marian33@live.nl

De oplossing

Graag zou ik zien dat zij een volledige vergoeding kreeg of anders op zijn minst een bon of wat geld terug.

3 reacties

  1. Auteur
    Hans Anders
    Datum
    klacht in behandeling gegnomen
  2. Auteur
    Gerda
    Datum
    Bedankt
  3. Auteur
    Hans Anders
    Datum
    Klacht is opgelost met de klant !

Ook een klacht indienen over Hans Anders?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen