Opgelost door Hans Anders: Bril zat te wijd van een half jaar oud

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 490322
Gebruiker
Klacht Filiaal Maarssenbroek
Datum
1 reactie

Details

De klacht

De benadering van personeel toen ik terug kwam omdat mijn bril te wijd zat! Ik werd gewoon onbeschoft te woord gestaan in filiaal te Maarssenbroek!

De oplossing

Ik kom niet met plezier meer bij Hans Anders maar weer terug naar Pearl .
Mijn nummer 0612713539

1 reactie

  1. Auteur
    Hans Anders
    Datum
    Geachte mijnheer Deen,

    Bedankt voor uw bericht.

    Ik vind het erg spijtig dat u onbeschaafd geholpen bent in de winkel.
    Ook voor een bril opnieuw afstellen bent u welkom in de winkel u hoort u netjes te woord te worden gestaan.

    Ik zal een melding maken naar de winkel, met uw bevindingen.

    Mijn oprechte excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Denyse
    Hans Anders Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Klacht Filiaal Maarssenbroek
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Hans Anders?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen