Klacht Hans Anders: Brilspaarplan

suzanna

Goedemorgen.
Ik wil even iets kwijt over het brilspaarplan van Hans Anders.
Hierbij spaar je maanderlijks een x bedrag en kun je na een jaar een nieuwe bril uitzoeken.
Een prima plan op zich dat de klanten aan je bindt zodat ze voor een volgende bril weer bij je op de stoep staan.
Dit plan geeft geen verdere korting op de bril en is dus gewoon geld waard.
Ik ben met dit spaarplan gestopt om de volgende reden.
Toen ik vorig jaar een nieuwe bril kwam uitzoeken bood de verkoopster mij daarbij een gratis zonnebril op sterkte aan, dat was een aktie.
Toen ik de verdere afhandeling van de bestelling wilde afronden bleek dat ik met mijn spaarplan geen "recht"had op een gratis zonnebril.
Ik ben er dan ook direkt mee gestopt.
Ik kan zelf ook sparen en heb dan wel recht op een extra bril.

Verandering van de regels voor het brilspaarplan.

Hans Anders
    Als deelnemer van het briltotaalplan krijgt u uw bril met een aanzienlijke korting tegen inlevering van uw voucher.
    Als er een landelijke actie is, kunt u daaraan deelnemen en uw voucher als betaalmiddel gebruiken. U betaalt dan de gewone prijs van de bril conform de actie en krijgt de bril in dat geval niet voor de speciale briltotaalplanprijs.
    suzanna
    Ik heb voorgesteld bij te betalen maar volgens de medewerker was dat nniet mogelijk.
    Heel jammer!!!
    S.den Rooijen
    Hans Anders
    Beste mevrouw van Rooijen,
    Jammer dat u deze ervaring heeft. Een totaalplanvoucher mag altijd gebruikt worden als betaalmiddel en zo kunt u met bijbetaling ook gebruik maken van onze andere acties. De actie zijn natuurlijk niet te combineren. Het is niet meer mogelijk om nu nog te achterhalen hoe deze situatie is ontstaan omdat dit al een order van juli 2014 betreft. Onze excuses hiervoor.

Ook een klacht indienen over Hans Anders?