Klacht Hans Anders: Coating zonnebril laat los.

# 462059
W.W. Koopman

De coating van mijn multifocale zonnebril laat na ruim 2 jaar los., net buiten de verzekerde periode.M.i. Is dit een constructiefout. Je betaalt extra voor de coating. Een dure zonnebril die niet dagelijks wordt gebruikt moet langer
meegaan dan 2 jaar.
Hans Anders vindt mijn klacht ongegrond.

Toegeven dat het loslaten van de coating een constructiefout is en de bril repareren of de platen vervangen.

Hans Anders
    Beste W.W. Koopman,

Hartelijk dank dat u de moeite hebt genomen om uw klacht kenbaar te maken.

Ik kan mij voorstellen dat het erg vervelend is dat de coating op de glazen loslaat. Ik begrijp dat het vervelend is dat de garantieperiode van 2 jaar inmiddels is verstreken. De problemen die u nu heeft met de coating van de glazen kan helaas na deze periode niet meer onder de garantie vallen. De reden hiervoor is dat een fabricagefout op de coating zich altijd vrij snel uit, en nooit pas na meer dan 2 jaar zichtbaar wordt.

Mogelijk zijn de glazen tijdens het gebruik blootgesteld aan een bepaald product of een bepaalde handeling die de coating heeft aangetast. Indien u meer informatie wenst over correct bril- en glasonderhoud kunt u terecht in onze filialen.

Het spijt mij u niet anders te kunnen berichten.

Linda
    Hans Anders Webcare

W.W. Koopman
Er is geen oplossing aangeboden. Volgens Hans Anders is het loslaten van de coating van de zonnebril iets waar zij niets aan kunnen doen.

Ook een klacht indienen over Hans Anders?