Klacht Hans Anders: Coating zonnebril laat los.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 462059
Gebruiker
W.W. Koopman
Datum
1 reactie

Details

De klacht

De coating van mijn multifocale zonnebril laat na ruim 2 jaar los., net buiten de verzekerde periode.M.i. Is dit een constructiefout. Je betaalt extra voor de coating. Een dure zonnebril die niet dagelijks wordt gebruikt moet langer
meegaan dan 2 jaar.
Hans Anders vindt mijn klacht ongegrond.

De oplossing

Toegeven dat het loslaten van de coating een constructiefout is en de bril repareren of de platen vervangen.

1 reactie

  1. Auteur
    Hans Anders
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste W.W. Koopman,

    Hartelijk dank dat u de moeite hebt genomen om uw klacht kenbaar te maken.

    Ik kan mij voorstellen dat het erg vervelend is dat de coating op de glazen loslaat. Ik begrijp dat het vervelend is dat de garantieperiode van 2 jaar inmiddels is verstreken. De problemen die u nu heeft met de coating van de glazen kan helaas na deze periode niet meer onder de garantie vallen. De reden hiervoor is dat een fabricagefout op de coating zich altijd vrij snel uit, en nooit pas na meer dan 2 jaar zichtbaar wordt.

    Mogelijk zijn de glazen tijdens het gebruik blootgesteld aan een bepaald product of een bepaalde handeling die de coating heeft aangetast. Indien u meer informatie wenst over correct bril- en glasonderhoud kunt u terecht in onze filialen.

    Het spijt mij u niet anders te kunnen berichten.

    Met vriendelijke groet,
    Linda
    Hans Anders Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
W.W. Koopman
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is geen oplossing aangeboden. Volgens Hans Anders is het loslaten van de coating van de zonnebril iets waar zij niets aan kunnen doen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Hans Anders?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen