Klacht Hans Anders: de overstap naar ander banknummer wordt schijnbaar niet verwerkt

Klachtnummer
# 372529
Gebruiker
janke
Datum
1 reactie

Details

De klacht

mijn vrouw heeft een briltotaalplan van hansanders en nu wordt het via een ander bankrekening betaald netjes veranderd op de website door ons maar bij hansanders wordt dat schijnbaar niet verwerkt en nu krijg men briefen dat zij in de wacht is gezet.het gaat om een verzekering van 3euro per maand en dat ze om de 2jaar een bril kan uitzoeken.

De oplossing

wij willen dit graag opgelost gezien.

1 reactie

  1. Auteur
    Hans Anders
    Datum
    Beste Janke,

    Ik vind het vervelend om te vernemen dat dit niet goed verwerkt is bij Hans Anders. Mijn excuses daarvoor.
    Ik zorg er uiteraard voor dat het juiste rekeningnummer wordt toegepast en het plan wordt hervat.

    Als u zo vriendelijk wilt zijn om uw persoonlijke gegevens en het juiste bankrekeningnummer toe te sturen naar Webcare@hansanders.nl, regel ik dit direct voor u.

    Met vriendelijke groet,
    Lisanne
    Hans Anders Webcare