Opgelost door Hans Anders: garantie toch bij betalen

Opa

mijn bril is niet te repareren. Er is mij een nieuw montuur aangeboden maar hans anders heeft geen passend montuur voor mijn glazen die nog goed zijn! Nu moet ik een glas zelf betalen, dat vind ik niet eerlijk het is niet mijn schuld dat hans anders geen passend montuur heeft. Ik heb reeds 3x naar de klachtenlijn gebeld maar die beperkt zich tot de winkeljuffrouw waar ik met mijn klacht geweest ben haar wil is wet! blijkbaar heeft hans anders niemand die een klacht serieus behandelt, want op mijn verzoek om een chef van een klachten panel te spreken komt niet verder dan die winkeljuffrouw. Ik voel mij niet serieus genomen en van het bekende kasje naar de muur gestuurd en met een kluitje in het riet gestuurd. hans blijkt toch anders te zijn maar niet in de goede zin van het woord. Maar bij garantie hoef je toch niet bij te betalen????

Ik wens gewoon dat hans anders de garantie na leeft en mij een complete bril verstrekt zonder bij betalen. Want een man een man, een woord een woord garantie is garantie zonder smoezen. Toch???

Hans Anders is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Opa
    hopend dat ik nu serieus genomen wordt

Opa

Ook een klacht indienen over Hans Anders?