Opgelost door Hans Anders: garantie toch bij betalen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 97343
Gebruiker
Opa
Datum
1 reactie

Details

De klacht

mijn bril is niet te repareren. Er is mij een nieuw montuur aangeboden maar hans anders heeft geen passend montuur voor mijn glazen die nog goed zijn! Nu moet ik een glas zelf betalen, dat vind ik niet eerlijk het is niet mijn schuld dat hans anders geen passend montuur heeft. Ik heb reeds 3x naar de klachtenlijn gebeld maar die beperkt zich tot de winkeljuffrouw waar ik met mijn klacht geweest ben haar wil is wet! blijkbaar heeft hans anders niemand die een klacht serieus behandelt, want op mijn verzoek om een chef van een klachten panel te spreken komt niet verder dan die winkeljuffrouw. Ik voel mij niet serieus genomen en van het bekende kasje naar de muur gestuurd en met een kluitje in het riet gestuurd. hans blijkt toch anders te zijn maar niet in de goede zin van het woord. Maar bij garantie hoef je toch niet bij te betalen????

De oplossing

Ik wens gewoon dat hans anders de garantie na leeft en mij een complete bril verstrekt zonder bij betalen. Want een man een man, een woord een woord garantie is garantie zonder smoezen. Toch???

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Hans Anders is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Opa
    Datum
    hopend dat ik nu serieus genomen wordt

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Opa
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Hans Anders?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen