Klacht Hans Anders: Geen juiste informatie en geen oplossing van mijn probleem.

Klachtnummer
# 168470
Gebruiker
KMTB
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 14 januari j.l. bril bij Hans Anders te Hilversum aangeschaft en niet tevreden over de informatie service bij aanschaf. Mijn is de correcte manier van vuil en vet verwijderen niet uitgelegd(zelfs niet nadat ik vroeg). Nu bleek dan ook de glascoating kapot.
7 mei j.l. merkte ik de schade aan de coating en heb direct naar Hans Anders gebracht voor reparatie. De bril is opgestuurd en kreeg bericht dat het eigen schuld was en als ik dat gerepareerd wilde dan zou mij dat ongeveer 89,- euro kosten. Die kosten krijg ik niet vergoed aangezien ik geen extra breed garantiepakket heb gekocht bij aanschaf ter waarde van 64,- euro. Wel is erkend dat Dhr. E. van Gorkom niet juiste informatie verschafte bij meerdere klanten en dat ik niet de enige was. Dus wil ik een klacht indienen over de medewerker die mij niet voldoende/correct informeerde: Dhr. E. van Gorkom. EN een klacht voor het gehele bedrijf Hans Anders over de niet klantvriendelijke hulp om het probleem op te lossen.

De oplossing

Graag nieuwe glas vergoed krijgen.

1 reactie

  1. Auteur
    Hans Anders
    Datum
    Er is contact geweest met het filiaal en u wordt hierover gebeld met nadere uitleg

Ook een klacht indienen over Hans Anders?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen