Klacht Hans Anders: Gratis glazen zijn niet gratis

Annek

Tijdens de actie " gratis glazen", een montuur met glazen besteld. Echter kreeg ik toen te horen dat mijn sterkte niet geleverd mocht worden en ik moest maar duurdere glazen nemen. Een dunnere versie. Totaal overdonderd ging ik akkoord. Thuis nog eens de voorwaarden erbij gepakt en daar staat helemaal niets in van een maximale sterkte dat in aanmerking komt voor de gratis glazen. Vandaag contact gehad met de klantenservice maar men weigert mij de glazen gratis te doen. Ik voel mij gediscrimineerd. Juist de mensen met zware glazen laat Hans Anders dus in de kou staan , maar vermeld dit niet in hun voorwaarden. Ik heb de voorwaarden van hun site gekopieerd en kan dit overleggen. Het montuur ligt bij mij thuis en de glazen in het filiaal. Ik voel mij gewoon beet genomen, mensen lokken en dan pas in het filiaal komt de aap uit de mouw.

Zoals de actie luidde, de glazen gratis!
En dat mag ook de standaard glazen wezen en niet de dunnere die mij in de maag gesplitst zijn.

Hans Anders
    Deze klacht is dubbel geplaatst op klachtenkompas.
    Annek
    Jullie hebben nog geen enkel voorstel gedaan. Dit wordt vervolgd. Er is niets duidelijk gecommuniceerd. Ik ga ook de reclame code commissie naar deze zaak laten kijken!

Ook een klacht indienen over Hans Anders?