Klacht Hans Anders: Gratis glazen zijn niet gratis

Klachtnummer
# 161002
Gebruiker
Annek
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Tijdens de actie " gratis glazen", een montuur met glazen besteld. Echter kreeg ik toen te horen dat mijn sterkte niet geleverd mocht worden en ik moest maar duurdere glazen nemen. Een dunnere versie. Totaal overdonderd ging ik akkoord. Thuis nog eens de voorwaarden erbij gepakt en daar staat helemaal niets in van een maximale sterkte dat in aanmerking komt voor de gratis glazen. Vandaag contact gehad met de klantenservice maar men weigert mij de glazen gratis te doen. Ik voel mij gediscrimineerd. Juist de mensen met zware glazen laat Hans Anders dus in de kou staan , maar vermeld dit niet in hun voorwaarden. Ik heb de voorwaarden van hun site gekopieerd en kan dit overleggen. Het montuur ligt bij mij thuis en de glazen in het filiaal. Ik voel mij gewoon beet genomen, mensen lokken en dan pas in het filiaal komt de aap uit de mouw.

De oplossing

Zoals de actie luidde, de glazen gratis!
En dat mag ook de standaard glazen wezen en niet de dunnere die mij in de maag gesplitst zijn.

2 reacties

  1. Auteur
    Hans Anders
    Datum
    Deze klacht is dubbel geplaatst op klachtenkompas.
  2. Auteur
    Annek
    Datum
    Jullie hebben nog geen enkel voorstel gedaan. Dit wordt vervolgd. Er is niets duidelijk gecommuniceerd. Ik ga ook de reclame code commissie naar deze zaak laten kijken!

Ook een klacht indienen over Hans Anders?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen