Opgelost door Hans Anders: Hans Anders levert bril VEEL DUURDER dan de actie die op die dag geldig is

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 28674
Gebruiker
Paultje
Datum
3 reacties

Details

De klacht

2 weken geleden (4 juni) bij Hans Anders in een actie 2 brillen besteld (319 + 74 euro).
Maandag (17 juni) de bril gaan afhalen.

Tijdens het lange wachten in de winkel viel mijn de nieuwe actie op.
De bril van 74 euro kost nu ineens 55 euro. (25% goedkoper)
De bril van 319 euro is vervangen door een actie van 2 brillen voor 225 euro

Ik melde dit in de winkel voordat ik betaalde en deze mr verwees mij naar de klantenservice.

Bij de klantenservice werd ik niet serieus genomen en zei de mevrouw:
- Jammer kan niet
Na een kort gesprek viel ik erg over de toon van de telefonisch medewerker en vroeg ik waar ik een klacht kon indienen, toen zegt ze doodleuk:
- Nee u kan geen klacht indienen
- Er wordt toch niets met de klacht gedaan.
- De klacht wordt niet in behandeling genomen

Dit is voor een organisatie als Hans Anders met hun 100% tevredenheidsgarantie echt zeer teleurstellend.

Per email krijg ik alleen de standaard copy/past teksten als antwoord. Niet serieus dus.

De oplossing

Ik wil een verrekening met de actie die van toepassing was bij het afhalen.

3 reacties

  1. Auteur
    Paultje
    Datum
    Ik zie dat de laatste zinnetjes uit mijn reactie zijn verdwenen, dus nog even een kleine aanvulling.Mijn ervaringen tot nu toen zijn er positief. Goede service in de winkel en prima metingen.Dat wil ik ook wel kwijt :-)
  2. Auteur
    Hans Anders
    Datum
    contact met klant opgenomen en uitleg gegevens over prijzen
  3. Auteur
    Paultje
    Datum
    Het blijkt dat de medewerker in de winkel mij totaal verkeerd heeft geinformeerd en de acties elkaar niet ontlopen. Erg jammer dat er hierdoor van mij en hans anders tijd nodig was om dit te herstellen.Klacht is snel opgepakt nav melding op klantenkompas.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Paultje
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Hans Anders?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen