Klacht Hans Anders: Hans Anders loopt ongelofelijk te prutsen.
Details
Klacht
Ik heb in juni mjn zonnebril ter reparatie aangeboden. Deze zou twee weken wegblijven, maar op de afleverdatum ontving ik een email dat het langer ging duren. Daarna werd het stil. Na twee keer in de winkel langsgaan en bellen bleek de bril nog in de winkel op de Rompert te liggen; ze waren vergeten deze naar het hoofdkantoor te sturen omdat daar de brillen zonder montuur worden gemaakt. Hij zou binnen twee weken klaar zijn; daarna krijg ik een blije mail: hoera uw bril ligt klaar. In de winkel aangekomen konden ze de bril niet vinden. Bleek na tien minuten gewoon op de desk te liggen.... in dezelfde status als waarin ik hem bijna 5 weken daarvoor had afgegeven. Tja het montuur kon bij nader inzien toch niet geleverd worden maar er zat een montuur bij wat nog leverbaar was (het enige verschil was een VEER!). Niet even bellen, maar IQ-loos een mailtje sturen de de procedures volgen. Gemopperd en geklaagd. Uit pure frustratie de bril meegenomen (tja, zou toch niet meer op tijd klaar zijn voor mijn vakantie dus dat werd ergens anders een bril kopen).De regiomanager belde mij en bood uit coulance aan de bril alsnog (gratis) te laten repareren. Dus de bril weer naar Hans Anders op de Rompertpassage gebracht. Op 10 juli. Vandaag maar langs gereden want het was weer ijzig stil. In de winkel aangekomen werd gezegd dat er een mailtje was verstuurd. Dat kan best....maar het mailtje heeft mij niet bereikt. En gezien de voorgeschiedenis waag is het zelfs in twijfel te trekken. De bril gepakt. Maak het doosje op. Heeft de zonnebril 2 verschillende kleuren glazen. Nou vraag ik je: wat voor amateurs heeft Hans Anders in dienst. Als ik als leek meteen bij het openmaken zie dat de bril twee verschillende glazen heeft?? Heeft degene die het repareerde dat niet gezien? Heeft degene die de bril van het hoofdkantoor naar de Rompert stuurde dat niet gezien? Heeft de Rompert de brillendoos niet geopend voordat ze het zogenaamde mailtje hebben gestuurd dat niet gezien??? Nou, niet alleen de prijs is Anders. Dat klopt wel ja!!
Gewenste oplossing
Mijn bril maken zou al heel fijn zijn!- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.