Klacht Hans Anders: Hans Anders loopt ongelofelijk te prutsen.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 381968
Gebruiker
Wanhopigebrildrager#1968
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb in juni mjn zonnebril ter reparatie aangeboden. Deze zou twee weken wegblijven, maar op de afleverdatum ontving ik een email dat het langer ging duren. Daarna werd het stil. Na twee keer in de winkel langsgaan en bellen bleek de bril nog in de winkel op de Rompert te liggen; ze waren vergeten deze naar het hoofdkantoor te sturen omdat daar de brillen zonder montuur worden gemaakt. Hij zou binnen twee weken klaar zijn; daarna krijg ik een blije mail: hoera uw bril ligt klaar. In de winkel aangekomen konden ze de bril niet vinden. Bleek na tien minuten gewoon op de desk te liggen.... in dezelfde status als waarin ik hem bijna 5 weken daarvoor had afgegeven. Tja het montuur kon bij nader inzien toch niet geleverd worden maar er zat een montuur bij wat nog leverbaar was (het enige verschil was een VEER!). Niet even bellen, maar IQ-loos een mailtje sturen de de procedures volgen. Gemopperd en geklaagd. Uit pure frustratie de bril meegenomen (tja, zou toch niet meer op tijd klaar zijn voor mijn vakantie dus dat werd ergens anders een bril kopen).

De regiomanager belde mij en bood uit coulance aan de bril alsnog (gratis) te laten repareren. Dus de bril weer naar Hans Anders op de Rompertpassage gebracht. Op 10 juli. Vandaag maar langs gereden want het was weer ijzig stil. In de winkel aangekomen werd gezegd dat er een mailtje was verstuurd. Dat kan best....maar het mailtje heeft mij niet bereikt. En gezien de voorgeschiedenis waag is het zelfs in twijfel te trekken. De bril gepakt. Maak het doosje op. Heeft de zonnebril 2 verschillende kleuren glazen. Nou vraag ik je: wat voor amateurs heeft Hans Anders in dienst. Als ik als leek meteen bij het openmaken zie dat de bril twee verschillende glazen heeft?? Heeft degene die het repareerde dat niet gezien? Heeft degene die de bril van het hoofdkantoor naar de Rompert stuurde dat niet gezien? Heeft de Rompert de brillendoos niet geopend voordat ze het zogenaamde mailtje hebben gestuurd dat niet gezien??? Nou, niet alleen de prijs is Anders. Dat klopt wel ja!!

Gewenste oplossing

Mijn bril maken zou al heel fijn zijn!
Geboden oplossing
De aangeboden oplossing was dat de bril binnen enkele dagen gemaakt zou zijn. In werkelijkheid staat de leverdatum op 20 augustus (dus die paar dagen waren een paar weken). En voorgaande keren bleek de reparatiedatum OOK niet gehaald. Allemaal dikke blabla. Klantenservice en filiaal zitten dus (wederom) niet op één lijn. En dat te bedenken dat de bril 2 maanden geleden in reparatie is gegeven. Echt geen enkel vertrouwen meer in deze Hans. Er is mij teveel Anders....
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Hans Anders
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Wanhopigebrildrager#1968,

    Bedankt voor het melden van uw onvrede.

    Dat u niet blij bent met deze situatie, kan ik heel goed begrijpen. Namens Hans Anders bied ik daarom ook mijn oprechte excuses aan voor alle ongemakken. Ik vind het ontzettend jammer dat er zo veel is misgegaan met de bestelling en u uiteindelijk nog steeds geen zonnebril heeft.

    Ik heb contact gehad met de vestigingsmanager en ik heb samen met hem gekeken naar de order die nu voor u besteld is.
    Uiteraard heb ik ook uw klacht met hem besproken en hij vindt het ook ontzettend spijtig dat het allemaal zo gelopen is.
    Dit is natuurlijk niet de service die u van Hans Anders mag verwachten. Alles is na meerdere keren nakijken goed ingevuld en de bril is binnen enkele dagen klaar.
    U ontvangt hier uiteraard een bericht over.

    Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,
    Lisanne
    Hans Anders Webcare

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Hans Anders?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen