Klacht Hans Anders: Hans Anders opende mijn ogen waardoor ik voorlopig weinig kan zien.

P. Wanders

Voorafgaande aan 2 afzonderlijke staaroperaties aan beide ogen adviseerde de chirurg mij om een onbewerkt glas (vensterglas) te laten plaatsen in mijn reservebril. Zodoende na de 1e operatie redelijk zichtvermogen hebbend want dit is zonder bril (nog) niet mogelijk. Mijn vriendin onderging in 2015 een soortgelijke operatie en zij werd door haar plaatselijke Pearl-opticien prima geholpen. Daarom al ruimschoots voor mijn 1e operatie contact opgenomen met Hans Anders maar daar bleek dit niet mogelijk. Veelvuldig contact per telefoon & E-mail leidden alleen maar tot standaard-antwoorden. Hun alternatief: een nieuw montuur aanschaffen en daarin kosteloos blanco glazen is voor mij geen optie. De prijs, minimaal € 20,00 zou aanvaardbaar zijn maar daarbij kwam dan wel een brillenglas op sterkte voor de periode van 4 weken tot de staaroperatie aan mijn andere oog. Conform hun slogan: Hans Anders heeft mijn ogen geopend en na circa 45 jaar klant te zijn geweest kies ik in de toekomst voor een andere opticien.

Oplossing is niet meer mogelijk want reeds geopereerd aan betreffende oog en normaliter volgt over 3 weken het andere oog. Daarna moet ik ook zonder bril redelijk gezichtsvermogen hebben in afwachting van een nieuwe bril met de dan bekend zijnde sterkte van de brillenglazen.

Hans Anders
    Beste heer Wanders,

Bedankt voor uw bericht.

Ik begrijp dat het vervelend is dat u bij Hans Anders geen blanke glazen kunt kopen zodat u kunt overbruggen na uw staaroperatie. U geeft aan dat het alleen mogelijk is om een montuur met blanke glazen te kopen. Helaas is er geen andere mogelijkheid om alleen losse blanke glazen te kunnen bestellen. Helaas hebben wij hier niets in kunnen betekenen voor u. Ik bied u hier mijn excuses voor aan. Ik stuur uw bericht wel door aan de betreffende afdeling, mogelijk dat hier in de toekomst verandering in kan komen.

Hans Anders Klantenservice

P. Wanders

Ook een klacht indienen over Hans Anders?