Klacht Hans Anders: hoortoestellen flip Sonic

Klachtnummer
# 138430
Gebruiker
ragnar
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Audicien ondertussen ken ik al veel medewerkers
van af de koop 23-07-2013 ben ik al veel bij Hans Anders in Veghel geweest
nu zijn we ruim 2 jaar verder en moet ik nog steeds een van d een vele audiciens raad plegen voor het afstellen van de hoorapparaten .
Verschillende keren zijn luidsprekers vervangen op d laatste heb ik 3 weken moeten wachten ik

De oplossing

Omruilen voornieuwe audiohoorapparaten,

3 reacties

  1. Auteur
    Hans Anders
    Datum
    klacht is gerapporteerd. Er wordt binnen 5 werkdagen contact opgenomen.
  2. Auteur
    ragnar
    Datum
    Het is asociaal hoe ik ben behandeld in de winkel van Hans Anders
    Ik word gebeld de audicien vraagt wat is er niet goed aan de hoorapparaten ik heb nu 6 audicien gehad die steeds aan het stellen zijn echter zonder resultaat ik gevraagd of de klanten zo worden benaderd men vertelde dat altijd zo ging en als op mijn manier zou moeten nog 10 personen extra nodig waren hebben jullie dan zoveel problemen ???
  3. Auteur
    Hans Anders
    Datum
    Ik heb contact opgenomen met de vestiging over uw probleem met de hoortoestellen. Zij hebben de afgelopen week meerdere keren getracht u telefonisch te bereiken om een afspraak te maken om langs te komen bij de audicien zodat die samen met u kan kijken hoe dit voor u op te lossen. Helaas is dit nog niet gelukt. Mijn collega heeft aangegeven dat hij vandaag nogmaals zal proberen om u te bereiken. U heeft dinsdag aangegeven het telefonisch niet te willen bespreken. Een afspraak in de vestiging met de audicien is de enige oplossing om het probleem te kunnen verhelpen.

Ook een klacht indienen over Hans Anders?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen