Opgelost door Hans Anders: Je krijgt een proefsetje voor 2 weken en krijgt nu deurwaarder voor een set van 3 maanden

angry Opgelost
Vesting Kronenburg Arnhem

Naar Hans Anders geweest omdat mijn zicht anders werd. Proef setje gehad, was niet wat. terug geweest, kreeg ik een ander soort lens. Deze werd besteld.
2 weken gedragen, dag voor controle werd er gebeld afspraak cancellen ivm ziekte.
Moest maar naar een andere locatie. Dat kon ik niet. Maw nooit terug geweest, wel achterhaald welke lenzen en deze besteld, want bevielen me wel.
Nu krijg ik een brief van de deurwaarder om te betalen want heb mijn bestelling niet betaald!!!
Werkelijk schandalig dit, gaat om een probeer set en nu zonder eerdere aankondiging etc een brief van de deurwaarder om een volledige set te betalen!!
Oplichterij vind ik dit!

Zorgen dat ik niet hoef te betalen want heb niets besteld en afgesproken!

Hans Anders
    Beste E. Singendonk,

Ik vind het erg vervelend om te vernemen dat u een aanmaning heeft ontvangen terwijl het om een proefset ging. Ik heb uw gegevens opgezocht in ons systeem en ik zie dat de bestelling inmiddels geannuleerd is, de factuur is hiermee uiteraard komen te vervallen. Ik bied u mijn oprechte excuses aan voor het ongemak.

Britt
    Hans Anders Webcare

Vesting Kronenburg Arnhem
Kon nog geen sorry van af.

Ook een klacht indienen over Hans Anders?