Klacht Hans Anders: Kan na enkele metingen nog steeds niet goed door de nieuwe geleverde bril kijken.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 349760
Gebruiker
#BeckersHeel
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Nieuwe bril gekocht in Echt op 09-10-2018. Geleverd 25-10-2018. Terug gegaan voor nieuwe meting 09-11-2018. Beide resultaten geven geen verbetering. Toen naar filiaal in Roermond op 22-11-2018 gegaan en opnieuw alles gemeten. Resultaat nog niet naar wens.
Via, via vernomen om een klacht in te dienen. Deze mensen zijn vervolgens door een medewerker van jullie wederom geholpen. Deze keer met een tevreden resultaat.
Vandaar deze klacht waarbij we steeds zeer vriendelijk door jullie personeel zowel in Echt als ook in Roermond behandeld zijn.
Kunnen jullie die externe medewerker ook naar mijn bril laten kijken en de metingen op mijn bril laten uitvoeren?

Graag telefonisch contact opnemen met Mevrouw G. Beckers van de Sportparklaan 7, 6097 CT in Heel. Tel: 0475 571915

De oplossing

Graag een kundige opticien inschakelen om mijn ogen opnieuw te meten en een nieuwe bril te leveren.
Klant referentie kan ik niet invoeren. Laat dit programma niet toe!!!!!

1 reactie

  1. Auteur
    Hans Anders
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste BeckersHeel,

    Bedankt voor het kenbaar maken van uw onvrede. Ik vind het vervelend om te horen dat u niet tevreden bent met de bril.

    Ik heb uw bericht doorgestuurd naar de vestigingsmanager/ regiomanager. Binnen 5 werkdagen neemt een collega contact met u op om één en ander met u door te spreken. Het doel van dit contact is om samen tot een oplossing te komen.

    Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Romy
    Hans Anders Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
#BeckersHeel
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik neem zelf telefonisch contact hierover Datum: 22-02-2019
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Hans Anders?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen