Klacht Hans Anders: Kan na enkele metingen nog steeds niet goed door de nieuwe geleverde bril kijken.

sad Niet opgelost
#BeckersHeel

Nieuwe bril gekocht in Echt op 09-10-2018. Geleverd 25-10-2018. Terug gegaan voor nieuwe meting 09-11-2018. Beide resultaten geven geen verbetering. Toen naar filiaal in Roermond op 22-11-2018 gegaan en opnieuw alles gemeten. Resultaat nog niet naar wens.
Via, via vernomen om een klacht in te dienen. Deze mensen zijn vervolgens door een medewerker van jullie wederom geholpen. Deze keer met een tevreden resultaat.
Vandaar deze klacht waarbij we steeds zeer vriendelijk door jullie personeel zowel in Echt als ook in Roermond behandeld zijn.
Kunnen jullie die externe medewerker ook naar mijn bril laten kijken en de metingen op mijn bril laten uitvoeren?

Graag telefonisch contact opnemen met Mevrouw G. Beckers van de Sportparklaan 7, 6097 CT in Heel. Tel: 0475 571915

Graag een kundige opticien inschakelen om mijn ogen opnieuw te meten en een nieuwe bril te leveren.
Klant referentie kan ik niet invoeren. Laat dit programma niet toe!!!!!

Hans Anders
    Beste BeckersHeel,

Bedankt voor het kenbaar maken van uw onvrede. Ik vind het vervelend om te horen dat u niet tevreden bent met de bril.

Ik heb uw bericht doorgestuurd naar de vestigingsmanager/ regiomanager. Binnen 5 werkdagen neemt een collega contact met u op om één en ander met u door te spreken. Het doel van dit contact is om samen tot een oplossing te komen.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Romy
    Hans Anders Webcare

#BeckersHeel
Ik neem zelf telefonisch contact hierover Datum: 22-02-2019

Ook een klacht indienen over Hans Anders?