Klacht Hans Anders: Klantonvriendelijkheid( zacht uitgedrukt)

Kaat

Ben vandaag om 16.00 uur de winkel ingestapt. De sluitingstijd is 17.00 uur. Ik kom voor een nieuwe bril. Om 16.45 uur krijg ik te horen dat er geen oogmeting meer kan plaatsvinden! Drie kwartier gewacht.... En 50 km voor niets gereden. Een van de medewerksters snauwt me toe dat de klant geen keizer is. Nadat ik duidelijk gemaakt heb dat het een schande is, dat als je een uur voor sluitingstijd binnenkomt je niet meer geholpen wordt. Dan moet je op afspraak werken of een brief op de deur hangen dat er na 16.00 uur geen oogmetingen meer gedaan worden. Ik ben al 10 jaar vaste klant maar ben nu zo boos dat ik besloten heb om het Hans Andersplan met onmiddellijke ingang te stoppen. . Het filiaal loopt ernstige schade op, op deze manier.

Het personeel opleiden om klantvriendelijk te kunnen handelen en oogmetingen op afspraak. Volgens de medewerkster is km vergoeding niet van toepassing .

Hans Anders
    Beste mevrouw Theuwa,

Ik heb voor u een klacht ingediend.

Ik ga uw bericht naar de regiomanager doorsturen. Binnen 5 werkdagen neemt een collega contact met u op om één en ander met u door te spreken. Het doel van dit contact is om samen tot een oplossing te komen.
    Kaat
    Ik wacht de reactie even af.
    Kaat
    Er is een bevestiging van de klacht per post ontvangen waarin gemeld werd dat er binnen 5 dagen contact opgenomen zou worden. Hans Anders heeft echter helemaal niets meer laten horen. Een dikke nul dus!!

Ook een klacht indienen over Hans Anders?