Klacht Hans Anders: Kras gemaakt op glas gemaakt bij omwissselen brilglas.

inge

Ik ben met mijn bril naar Hans anders gegaan omdat mijn montuur kapot was.Ik moest een nieuw montuur kopen terwijl ik een verzekering heb bij Hans Anders.
Een jonge man schroefde de glazen los toen ik de bril terug kreeg de bril was niet gepoetst en ik kreeg hem heel erg smerig terug en er zat een kras op die er nog niet op zat.
Hans Anders verteld gewoon dat wij verzekerd zijn en dat ik maar een nieuw glas moet kopen.
Mijn bril is expres niet gepoetst zodat ik de kras niet zag zitten.
Dus Hans Anders zet extra krassen op een bril zodat de klant terug komt om nieuwe glazen te moeten kopen.

Ik wil dat Hans Anders de schade vergoed die ze zelf hebben gemaakt om met een klein schroeven draaiertje over mijn brilglas te krassen

Hans Anders
    Beste Inge,

Bedankt voor het kenbaar maken van uw onvrede.

Ik heb u zojuist telefonisch gesproken betreft een oplossing.

De oplossing geldt als volgt : Wij kunnen een nieuw glas onder het Bril Garant Plan bestellen. Dit zou betekenen dat er een bedrag in rekening wordt gebracht van €30 euro. Omdat wij dit een vervelende situatie vinden en wij niet meer kunnen achterhalen of deze situatie gebeurd is in de winkel of door eigen gebruik, willen wij u hierin tegemoetkomen. Wij zijn bereid om het bedrag als zijnde 50-50 te regelen. Simpel gezegd betalen wij dus €15 euro voor u, u betaald zelf ook een bedrag van €15 euro.
    Zoals aangegeven is dit ook bekend in de winkel, dus als u hiermee akkoord gaat, kunt u langskomen in Venlo.

Lisanne
    Hans Anders Webcare

inge
Nee ik ben er niet tevreden mee nu moet ik nog zelf geld bij betalen ze vertelde mij dat er een jongen werkte die er normaal nooit werkte hij zet een kras op mijn brilglas geeft mijn bril smerig terug zodat ik die kras niet gelijk zie die zitten die hij er op zet met zijn schroevendraaiertje. Hans anders moet gewoon voor zijn fouten op komen wat ze niet doen ze vertellen gewoon dat je het zelf hebt gedaan.Aan ons zijn ze twee klanten kwijt nooit geen bril meer van Hans Anders.want ze lichten de mensen gewoon want ze zijn erg ondeskundig om en zijn niet klantvriendelijk.

Ook een klacht indienen over Hans Anders?