Klacht Hans Anders: Lenzen specialist bijna nooit aanwezig

G

Ik ben klant bij Hans anders in Nunspeet. Ik gebruik dagelijks lenzen en kom dan ook vooral bij hun voor lenzen. Om een afspraak te maken voor lenzencontrole kan dat nu alleen nog maar op de vrijdag. Op andere dagen is er blijkbaar niemand die iets over lenzen weet. Aangezien ik net als de gemiddelde Nederlander de hele week werk kan ik dus nooit meer een lenzen controle doen. Ik vind dit erg raar en dit maakt dat ik verder ga kijken naar andere winkels. Zou hier graag verandering in zien.. Aangegeven in de winkel maar ja dat was nu eenmaal zo en moest ik inderdaad maar naar andere winkel

Medewerkers die dagelijks aanwezig zijn die je zowel voor lenzen als voor brillen kunnen helpen

Hans Anders
    Beste Meneer / Mevrouw,

ik vind het erg spijtig dat meneer / mevrouw niet naar de contactlensspecialist kan gaan omdat zij/hij alleen op een vrijdag in de vestiging in Nunspeet zit.

Op dit moment kan er inderdaad alleen op een vrijdag worden geboekt.
    Ik zal dit doorgeven aan de desbetreffende persoon om dit onder de aandacht te brengen.
    Misschien dat dit in de toekomst aangepast kan worden in meerdere dagen.

Mijn excuses voor het ongemak.

Hans Anders Klantenservice

Ook een klacht indienen over Hans Anders?