Klacht Hans Anders: loslaten coating bril van Hans Anders

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 373104
Gebruiker
P.J.A. Mentink
Datum
1 reactie

Details

De klacht

In juli 2016 heb ik een bril bij Hans Anders gekocht met Clean Coat. Met deze laag hechten stof en vuil minder snel aan het glas. Bovendien zijn de glazen beter beschermd tegen krassen. Onlangs stelde ik vast dat deze Clean Coat aan het loslaten is.
Een bezoek aan het Hans Anders filiaal in Maastricht leverde niets op. De garantie is verlopen, wij kunnen niets voor u doen stelde men. Neemt u maar contact op met het hoofdkantoor. Daar kreeg ik dezelfde reactie: de garantie is verstreken.
In de Consumentengids van mei 2019 stelde de Consumentenbond: "Bij kunstof
brillenglazen mag je bijvoorbeeld verwachten dat ze- bij normaal gebruik- minimaal vier jaar probleemloos meegaan".
Niet dus bij Hans Anders.
Binnen drie jaar treden al ernstige gebreken op.
Hans Anders heeft, naar mijn mening, een ondeugdelijk product geleverd.
Hans Anders vindt dat blijkbaar geen probleem.

De oplossing

Een oplossing bieden voor dit probleem.

1 reactie

  1. Auteur
    Hans Anders
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer Menting,

    Bedankt dat u de moeite hebt genomen om uw onvrede bij ons kenbaar te maken.

    Omdat dit zowel beoordeeld is door de winkel en de klantenservice, kunnen wij hierin geen uitzonderen maken. Wij blijven bij ons standpunt.

    Het spijt mij u niet anders te kunnen berichten.

    Met vriendelijke groet,
    Lisanne
    Hans Anders Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
P.J.A. Mentink
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Hans Anders?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen