Klacht Hans Anders: Mondelinge beloftes van Hans Anders

Willem Brandsma

18 september 2013 zijn mijn echtgenote en ik op de 50 plus beurs geweest. Ook hebben we de stand van Hans Anders bezocht en daar gekeken naar een nieuwe bril. De aanbieding was 35 euro voor een standaard montuur echter de vriendelijke meneer die ons hielp zei dat de merk monturen tijdens de beurs ook 35 euro kosten dus hebben mijn echtgenote en ik beide een mooie bril uitgezocht van de merken Tommie Hilfiger en DNKY. Een paar dagen later kregen we een telefoontje van het filiaal van Hans Anders in Assen dat de brillen binnen waren met uitzondering van een standaard bril die niet meegezonden was. Wij zijn 24 september in het filiaal te Assen geweest voor deze brillen en wat blijkt er is helemaal geen beurskorting. Eerlijkheidshalve voelen we ons aardig bij de neus genomen hadden we net zo goed gewoon naar een filiaal van Hans Anders kunnen gaan.

Hebben via mail contact opgenomen met Hans Anders en deze zouden in goed overleg middels de regiomanager met ons naar een oplossing zoeken. De regiomanager niet gesproken maar kregen de filiaalmanager uit Assen aan de lijn, deze vertelde ons dat alles niet klopte en dat we gewoon de merkbrillen tegen de normale prijs kunnen afnemen.
Ook op 02 oktober wederom gebeld met klantenservice en nu werd ons verteld dat er helemaal geen beursaanbieding was wat betreft merkmonturen. MONDELINGE AFSPRAKEN ZIJN TOCH OOK AFSPRAKEN?

Beste meneer, mevrouw,
    Heel jammer dat u dit zo heeft ervaren, maar merkmonturen hebben een andere prijs als de monturen van het merk van Hans Anders zelf.
    Dit staat ook vermeld op de flyer welke klanten op de beurs hebben meegekregen.
    Met vriendelijke groet.
    Klantenservice.
    Willem Brandsma
    De flyer die wij hebben meegekregen daar stond dit niet in vermeld ik vind dit een goedkope afhandeling en zal mensen dan ook afraden om zaken te doen met Hans Anders
    Beste meneer Brandsma,
    Diverse keren uitleg gegeven dat het niet mogelijk is om merkmonturen te verkopen voor de prijs van een eigen Hans Anders merk montuur.
    Helaas kunnen wij hierin niets meer voor u betekenen.
    Klantenservice Hans Anders

Ook een klacht indienen over Hans Anders?