Klacht Hans Anders: nieuw glas in bril na 5 weken nog niet terug.

B bolk

ruim 5 wkn geleden bril gebracht bij hans anders, zou na 1,5 week klaar zijn. ik kreeg een mail maar vanuit zaltbommel belde ze dat ze de bril niet netjes gemaakt vonden, er was namelijk een dik glas ingezet terwijl er een dunne inzat, dus 1 dik glas en 1 dun glas. nu na 5 weken nog niet terug, 2 x in de winkel wezen vragen, 1 keer de klantenservice gebeld, beloofd dat de bril 3 nov in de winkel zou zijn maar nog steeds is de bril niet terug. de verkoopster heeft gebeld naar klantenservice die beloofde haar terug te bellen maar om half 4 nog niks gehoord. toen heeft ze weer gebeld want ook zij vind het heel erg vervelend en lang duren, de man die er vorige week mee bezig was, was ziek geweest. maar wanneer die nu terug kwam konden ze niet zeggen. mijn zoon kan niet zonder bril, heeft nu een hele oude op waar het glas iedere keer uitvalt. maar 20 november as trouwt zijn zus en wil ik niet dat hij deze oude bril opheeft. waarom moet dit zolang duren? en krijgen wij geen duidelijkheid?

Vandaag de bril nog terug!!! en anders vóór 20 november een nieuwe bril! (stelde de verkoopster zelf ook voor)

Beste meneer/mevrouw,

Wat vervelend dat u zo lang moet wachten op de bril. Onze excuses hiervoor.
    De vernieuwde leverdatum staat nu vermeld op 17 november 2015. Zodra de bril voor u beschikbaar is in het filiaal brengen zij u hiervan op de hoogte.

Klantenservice
    B bolk
    Nieuwe bril opgehaald en daarmee tevreden, alleen ik had 2 dunne glazen en heb nu 2 dikkere maar wel 2 dezelfde. Wel alle lof voor de verkoopster die alle medewerking gaf, bedankt.
    Beste heer Kolk,

Bedankt voor uw bericht.

Ik vind het fijn om te horen dat het probleem met uw bril naar tevredenheid is opgelost en dat de medewerkster u goed heeft geholpen.

Ik geef uw opmerking uiteraard door aan het betreffende filiaal.
    Klantenservice
    B bolk
    Ik heb een nieuwe bril gehad, maar niet dezelfde dunne glazen die ik had, wat ik jammer vind.

B bolk

Ook een klacht indienen over Hans Anders?