Klacht Hans Anders: Onbehoorlijk werk. SCHANDALIG

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 259210
Gebruiker
Raymond
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Donderdag 26 April bij mijn schoonmoeder geweest. In het gesprek kwam naar voren dat ze problemen had met haar rechter passing van haar hoortoestel. Op mijn vraag wat er dan mis was kreeg ik als antwoord dat hij steeds uit haar oor viel. Dat is vreemd je hebt nog niet zo lang nieuwe passingen. Na de passing bekeken te hebben ging mijn bloed koken de hele steunring miste. Gelijk het filiaal gebeld, die nemen natuurlijk niet op. Waarom heb je ook een telefoon. Dan het klantennummer gebeld die wist mij door te verbinden met de Hengelose-esch te Hengelo (OV). Ik heb de audicien aangegeven dat ik direct langs zou komen. Daar werd afhoudend op gereageerd omdat hij afspraken had staan. Ik ben toch heen gegaan.
Op mijn vraag waar de ring voor was kreeg ik te horen dat deze voor steun diende. Op mijn vraag waarom hij die dan verwijderd had kreeg ik als antwoord "er zat een drukpunt" dat gebeurde veel vaker. Nauw als ik bij mijn kunstgebit een drukpunt heb dan verwijderd de tandarts niet alle kiezen aan de gewraakte zijde. Na lang aandringen wordt er een nieuwe afdruk en passing gemaakt op kosten van de zaak.
Het is uitermate storend dat er zulke incompetente werknemers in deze branche werken waar veel ouderen, die het niet gewend zijn voor zichzelf op te komen.
We mogen toch verwachten dat Hans Anders zichzelf en zijn klanten respecteerd, door zijn werknemers fatsoenlijk op te leiden.

RONDUIT SCHANDE

De oplossing

Een bloemetje met excuus is wel het minste wat ze mag verwachten 21 April. Als die afspraak tenminste wel doorgaat.

2 reacties

  1. Auteur
    Hans Anders
    Datum
    Beste meneer/mevrouw Min,

    Bedankt voor uw bericht.

    Ik vind het vervelend te horen dat uw schoonmoeder deze ervaring heeft op gedaan. Mijn excuses voor het ongemak.

    Ik ga uw bericht naar de regiomanager doorsturen. Binnen vijf werkdagen neemt een collega contact met u op om één en ander met u door te spreken. Het doel van dit contact is om samen tot een oplossing te komen.

    Met vriendelijke groet,
    Veronique Bouman
    Hans Anders Klantenservice
    0800-0075
  2. Auteur
    Raymond
    Datum
    Vriendelijk bedankt voor uw snelle reactie.
    We wachten rustig af hoe de zaak zich verder ontwikkeld.
    Zoals u waarschijnlijk wel zult begrijpen, is de situatie welke is ontstaan niet wenselijk. Zowel niet voor mijn schoonmoeder als voor uw organisatie.

    Met vriendelijke groet,
    Raymond Min

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Raymond
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik zou gebeld worden door de regiomanager binnen 5 dagen. Dat is nu al een week terug. Kennelijk is de kwaliteit van het district net zo laag als die van het winkelpersoneel. Bedroevend dat dit soort bedrijven in Nederland voet aan de grond hebben. Zal alles in het werk stellen om zoveel mogelijk medeburgers dit bedrijf te laten mijden. Dus hij die dit leest mijd Hans Anders. Al krijg je 75% korting of zelfs gratis gehoorapparaten. De ergenis die je hebt is al te duur.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Hans Anders?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen