Klacht Hans Anders: onfatsoenlijk afgescheept

MM

Ik heb al 10 jaar hoortoestellen moeten voor mij 2 keer per jaar bij gesteld worden .
13 sept afspraak gemaakt kon 16 sept terecht in Sittard de toestellen zijn bij gesteld.
In de dagen er na merkte ik dat het rechter toestel niet goed was maandagavond 23 sept hoorde ik rechts niets meer
Dinsdag 24 sept terug naar Sittard kan pas donderdag 03 nov audicien zat in Beek ik naar Beek ik dacht dat er toch wel ergens een gaatje zou zijn voor één toestel bij te stellen nee moet dus ander halve week met één toestel doen niet zo geweldig ik heb ze niet voor niks 2 toestellen.
Dit vind ik een slechte service voor een nood situatie daarom ook deze klacht

fatsoenlijk oplossen

Hans Anders
    Beste MM,

Bedankt dat u de moeite hebt genomen om uw onvrede kenbaar te maken. Ik vind het heel erg jammer om te vernemen dat u niet direct geholpen kon worden met uw hoortoestel. Het is natuurlijk hartstikke vervelend wanneer u één hoortoestel mist.

Naar aanleiding van uw klacht heb ik net telefonisch contact met u gehad en uitlegd wat de richtlijnen zijn qua het maken van een afspraak bij de audicien. U hebt op 3 oktober een afspraak met de audicien en dan wordt het probleem voor u opgelost.

Ik wil u bedanken voor uw bericht en wij nemen u ervaring mee ter verbetering van onze dienstverlening.

Romy
    Hans Anders Webcare

Ook een klacht indienen over ?