Klacht Hans Anders: Onjuist en niet volledig geinformeerd waardoor geen brilvergoeding zorgverzekering

A.M. Bogaards - Vermeulen

Slecht, niet volledig geïnformeerd door medewerker, waardoor ik vergoeding van bril door zorgverzekeraar misloop. I.p.v. een officiële nota kreeg ik een offerte. De nota kreeg ik later pas en daardoor valt de aanschaf van de bril niet meer binnen het verzekeringsjaar. H.A. wil dit niet corrigeren.
Ik had voor de zekerheid zelfs aan die medewerker gevraagd de verzekering te checken wat betreft de vergoeding.
Ik had de bril eerder moeten komen ophalen. Dit terwijl de melding vanuit H.A. naar een verkeerd emailadres was gestuurd, en dus niet door mij ontvangen.
H.A. schrijft als laatste dat ik beter kan stoppen met emaillen want zij veranderen niet van mening.

Ik had mijn brief i.e.i. naar Hans Anders Gemert gestuurd, maar kreeg tot 2 maal toe geen antwoord. Daarna email gestuurd naar klantenservice hoofdkantoor. Toen wel.

De juiste nota met de juiste datum verstrekken waardoor ik de declaratie bij de zorgverzekering als nog kan indienen.

Hans Anders
    Beste A.M. Bogaards - Vermeulen,

Wij hebben meerdere malen contact met u gehad over dit onderwerp. Hierin hebben wij u uitleg gegeven en ons standpunt kenbaar gemaakt. Hier wijken wij niet van af. Correspondentie over dit onderwerp wordt niet meer in behandeling genomen. Derhalve behandelen wij uw klacht niet via dit kanaal.

Dave
    Hans Anders Webcare

A.M. Bogaards - Vermeulen
Geen.

Ook een klacht indienen over Hans Anders?