Klacht Hans Anders: Onjuiste paslenzen verkregen

r.raaijmakers

Door een lenzenspecialist genaamd R. Gorkink een oogmeting laten doen voor multivocale lenzen met hydro want dit kon niet anders. Paslenzen + 2.00 besteld, waren niet op voorraad. De lenzen zouden er binnen 48 uur zijn. Mailtje gekregen dat de lenzen er nog niet waren. Een week later een belletje, de lenzen waren binnen! Bij ophalen van de lenzen vertelde de medewerkster geen informatie te kunnen geven van de lenzen. Beide lenzen zaten in een verschillende verpakking, met andere houdbaarheidsdatum en daarop 0.00 sterkte. Dit vonden wij al vreemd. Eenmaal thuis zag ik helemaal geen verschil met de lenzen. Ik heb direct opgebeld, en moest ze nog even proberen, anders een nieuwe afspraak maken met de lenzenspecialist. Nieuwe afspraak ingepland, ik had 'high' nodig, deze kon ik niet in paslenzen bestellen, maar moest ik meteen voor een half jaar bestellen. Hier ging ik niet mee akkoord en wilde mijn geld terug. Dit was niet mogelijk, en er werd ook niet voor een oplossing gezocht.

Graag ontvang ik mijn geld terug.

Hans Anders
    Bedankt voor uw bericht.

Wat vervelend dat u niet tevreden bent.

Ik ga uw bericht naar de regiomanager doorsturen. Binnen 5 werkdagen neemt een collega contact met u op om één en ander met u door te spreken. Het doel van dit contact is om samen tot een oplossing te komen.
    r.raaijmakers
    ik heb nog geen reactie gehad van Hans Anders, niemand heeft contact met mij opgenomen
    Hans Anders
    Wat vervelend dat dit nog niet is gebeurd, excuses daarvoor. Ik ga dit meteen doorgeven zodat er alsnog zo spoedig mogelijk contact met u wordt opgenomen
    r.raaijmakers
    weer een persoon aan de telefoon gehad die niet weet waar het over gaat en de persoon in kwestie is niet aanwezig, we moesten maar een nieuwe afspraak maken voor een nieuwe oogmeting. We hadden gevraagd de juiste lenzen op te sturen, maar dat deden ze niet ( Alweer, deze hebben we een maand geleden ook al gedaan). Geprobeerd meerdere malen de vestiging te bellen maar de telefoon wordt niet opgenomen.

r.raaijmakers

Ook een klacht indienen over Hans Anders?