Klacht Hans Anders: Onjuiste paslenzen verkregen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 170948
Gebruiker
r.raaijmakers
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Door een lenzenspecialist genaamd R. Gorkink een oogmeting laten doen voor multivocale lenzen met hydro want dit kon niet anders. Paslenzen + 2.00 besteld, waren niet op voorraad. De lenzen zouden er binnen 48 uur zijn. Mailtje gekregen dat de lenzen er nog niet waren. Een week later een belletje, de lenzen waren binnen! Bij ophalen van de lenzen vertelde de medewerkster geen informatie te kunnen geven van de lenzen. Beide lenzen zaten in een verschillende verpakking, met andere houdbaarheidsdatum en daarop 0.00 sterkte. Dit vonden wij al vreemd. Eenmaal thuis zag ik helemaal geen verschil met de lenzen. Ik heb direct opgebeld, en moest ze nog even proberen, anders een nieuwe afspraak maken met de lenzenspecialist. Nieuwe afspraak ingepland, ik had 'high' nodig, deze kon ik niet in paslenzen bestellen, maar moest ik meteen voor een half jaar bestellen. Hier ging ik niet mee akkoord en wilde mijn geld terug. Dit was niet mogelijk, en er werd ook niet voor een oplossing gezocht.

De oplossing

Graag ontvang ik mijn geld terug.

4 reacties

  1. Auteur
    Hans Anders
    Datum
    Bedankt voor uw bericht.

    Wat vervelend dat u niet tevreden bent.

    Ik ga uw bericht naar de regiomanager doorsturen. Binnen 5 werkdagen neemt een collega contact met u op om één en ander met u door te spreken. Het doel van dit contact is om samen tot een oplossing te komen.
  2. Auteur
    r.raaijmakers
    Datum
    ik heb nog geen reactie gehad van Hans Anders, niemand heeft contact met mij opgenomen
  3. Auteur
    Hans Anders
    Datum
    Wat vervelend dat dit nog niet is gebeurd, excuses daarvoor. Ik ga dit meteen doorgeven zodat er alsnog zo spoedig mogelijk contact met u wordt opgenomen
  4. Auteur
    r.raaijmakers
    Datum
    weer een persoon aan de telefoon gehad die niet weet waar het over gaat en de persoon in kwestie is niet aanwezig, we moesten maar een nieuwe afspraak maken voor een nieuwe oogmeting. We hadden gevraagd de juiste lenzen op te sturen, maar dat deden ze niet ( Alweer, deze hebben we een maand geleden ook al gedaan). Geprobeerd meerdere malen de vestiging te bellen maar de telefoon wordt niet opgenomen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
r.raaijmakers
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Hans Anders?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen