Opgelost door Hans Anders: Onprofessionele en criminele handelswijze om omzet te genereren

content Opgelost
tamara

Beste lezer,

IK heb een bril gekocht in het filiaal Hand Anders te Heerlen, Ik heb in de medewerker (zie naam op de factuur)zaak gevraag om mijn tweejaarlijkse vergoeding bij mijn zorgverzekering te toetsen. Het antwoord was dat ik dit jaar gebruik kon maken van mijn vergoeding, gezien ik gebruik kon maken van de tweejaarlijkse vergoeding heb een bril gekocht incl een korting van Hans Anders al met al was de korting op mijn aankoop 100€ + 100€ =200€.
Afgelopen week heb ik een factuur ontvangen van mijn zorgverlener hierop stond de 100€ op vermeld. uiteraard heb ik contact opgenomen met mijn zorgverlener hij gaf aan dat ik GEEN recht had op mijn tweejaarlijkse vergoeding. Na contact met Hand Anders waren zijn niet coöperatief om deze klacht serieus op te pakken en gaven aan mij een mail te sturen na de zaken waren uitgezocht (zouden nog contact opnemen met de zaak in Heerlen) en uiteindelijk kreeg ik een nietszeggende reclame(mail) van Hand Anders, dit vind ik totaal onacceptabel en ronduit a-sociaal, dit is geen klachtenafhandeling.

Ik wil mijn 100€ retour waar ik volgens Hand Anders recht op had. De -100 € korting staat op de factuur vermeld
Hans Anders heeft inmiddels gereageerd en aangegeven dat zij de fout snel herstellen en het bedrag retourneren. .

Hans Anders
    Beste klant , vervelend om te lezen dat uw vergoeding niet toegekend is. Ik heb het voor u nagekeken in ons systeem , daarin zie ik dat uw bril op 02-01-2021 is afgehaald ipv eind 2020 , hierdoor loopt u uw vergoeding mis. Vandaar dat u de 100,- niet vergoed krijgt . Daar had de winkel ook inzicht in . Ik heb een officiële klacht voor u ingediend bij de Areamanager ,U krijgt na 7 dagen antwoord op deze klacht vanuit de winkel . Het volgende klachtnummer is van toepassing : 227056

Erik

Hans Anders Webcare

Ook een klacht indienen over Hans Anders?