Opgelost door Hans Anders: Ontevreden over resultaat van aangemeten bril

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 136021
Gebruiker
Marcwilborts
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Mijn vrouw (E.A. Wilborts-Skakun) heeft zich een bril laten aanmeten door opticien Hans Anders echter over het resultaat is ze niet tevreden. Ze kan niet goed zien door de bril a.g.v. dioptrie verschil tussen de ogen. Mijn vrouw heeft aan de opticien (m. Visser) in Zutphen laten weten dat ze niet kan wennen aan de bril en dat het niet tot een verbetering leid van haar gezichtsvermogen. Tijdens een vervolg bezoek hierover in oktober heeft de opticien hier geen gehoor aan gegeven en stond ze met de bril zonder resultaat weer op straat.

De oplossing

Retour bril aan Hans Anders en retour kosten €149,80 aan klant.

op rekening
t.n.v. M.P. Wilborts
NL58INGB0000134000

2 reacties

  1. Auteur
    Hans Anders
    Datum
    Beste meneer / mevrouw,

    Bedankt voor uw e-mail.

    Wat vervelend dat u niet tevreden bent over de bril.
    Ik ga uw bericht naar de regiomanager doorsturen. Binnen 5 werkdagen neemt een collega contact met u op om één en ander met u door te spreken. Het doel van dit contact is om samen tot een oplossing te komen.

    Met vriendelijke groet,
    Hans Anders
    Klantenservice
  2. Auteur
    Marcwilborts
    Datum
    Hans Anders is vrij snel akkoord gegaan met het retourneren van de kosten van de bril zoals verzocht via klachtkompas.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Marcwilborts
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Hans Anders?