Opgelost door Hans Anders: Personeel is niet kundig om een goed passend montuur aan te meten.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 308162
Gebruiker
Chantal2210
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Via Achmea een beeldschermbril aangeschaft bij Filiaal Hans Anders Egelantier. Bijbetaald op een iets duurder montuur. Dit montuur bleek bij mijn neus niet te passen ( te smal). Ik heb een nieuw montuur uitgezocht op advies medewerker. Mijn klachten, achter oren kapot en pijnlijke neus waren hier niet mee opgelost. Inmiddels al 15 keer terug geweest bij 2 filialen! Opnieuw constateerde de medewerker dat pasvorm bril niet goed was. Goede service..ander montuur uitgezocht. Inmiddels alweer twee keer mee terug geweest. Bril zakt af, zere neus en rode plekken achter mijn oren. Nu voor second opinion naar andere boekenwinkel gegaan. Wat constateren ze daar!..bril past niet goed op de neus hierdoor rode afdrukken , afzakken ..pijnlijk achter oren!. Deze meneer heeft mijn neusvleugels iets kunnen verbuigen..en bril opnieuw afgesteld. Hij is hier wel een half uur druk mee geweest. Bril zit iets dragelijker maar niet optimaal. Het lijkt erop dat de medewerkers van Hans anders geen goed montuur kunnen aanmeten. Ben er wel klaar mee nu . Het heeft heel veel tijd gekost elke keer naar de andere kant van Apeldoorn rijden. Ben al vanaf febr bezig maar heb nog steeds geen goeie bril. Vertrouwen in kwaliteit medewerkers is weg!.

Gewenste oplossing

Omdat Hans Anders geen goeie passende bril voor mij kan aanmeten ben ik genoodzaakt naar een deskundiger bedrijf te gaan. Graag zou ik het aankoopbedrag terug ontvangen en een tegemoetkoming zien in de onkosten tijd/benzine en ongemakken ( hoofdijn
, neuspijn, pijnlijke plekken achter oren). De medewerkers zijn altijd vriendelijk Paula / Marthijn maar daar heb ik mijn geval niets aan. Ik ben er aan toe een dag pijnloos een passende bril te kunnen dragen.
Geboden oplossing
Ik breng mijn bril retour zodra ik mijn nieuwe bestelde bril ( bij andere opticien) ontvangen heb. Het geld wordt terug betaald. Voor lenzen zal ik Hans anders blijven bezoeken. Voor een bril ben ik helaas niet geslaagd. Netjes opgelost na telefoon van de klantenservice.
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    Hans Anders
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste C. Werkmann,

    Op 15 juni 2018 heeft u uw onvrede kenbaar gemaakt. Bedankt daarvoor. Klanttevredenheid is voor ons erg belangrijk. Mede door uw bericht kunnen we als bedrijf er aan werken om onze klanten in de toekomst nog beter van dienst te kunnen zijn.

    Ik vind het jammer om te horen dat het montuur zoveel klachten veroorzaakt. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. We hebben meerdere malen met u gekeken naar een ander montuur, maar helaas mocht dat niet baten. In overleg met de vestigingsmanager van de winkel hebben we daarom besloten dat u de bril komt inleveren (in overleg) en het aankoopbedrag (via de werkgever) terug krijgt. Dat hebben we vandaag, 19 juni 2018, samen met u telefonisch besproken en u gaat hiermee akkoord.

    Mijn collega's, Paula en Martijn, willen u bedanken voor het compliment en vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent over hun klantvriendelijkheid.

    We hebben telefonisch afgesproken dat u binnenkort langs komt in de winkel om alles verder af te handelen.

    Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en sluit hierbij uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    Romy
    Webcare

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Hans Anders?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen