Opgelost door Hans Anders: Personeel is niet kundig om een goed passend montuur aan te meten.
Details
Klacht
Via Achmea een beeldschermbril aangeschaft bij Filiaal Hans Anders Egelantier. Bijbetaald op een iets duurder montuur. Dit montuur bleek bij mijn neus niet te passen ( te smal). Ik heb een nieuw montuur uitgezocht op advies medewerker. Mijn klachten, achter oren kapot en pijnlijke neus waren hier niet mee opgelost. Inmiddels al 15 keer terug geweest bij 2 filialen! Opnieuw constateerde de medewerker dat pasvorm bril niet goed was. Goede service..ander montuur uitgezocht. Inmiddels alweer twee keer mee terug geweest. Bril zakt af, zere neus en rode plekken achter mijn oren. Nu voor second opinion naar andere boekenwinkel gegaan. Wat constateren ze daar!..bril past niet goed op de neus hierdoor rode afdrukken , afzakken ..pijnlijk achter oren!. Deze meneer heeft mijn neusvleugels iets kunnen verbuigen..en bril opnieuw afgesteld. Hij is hier wel een half uur druk mee geweest. Bril zit iets dragelijker maar niet optimaal. Het lijkt erop dat de medewerkers van Hans anders geen goed montuur kunnen aanmeten. Ben er wel klaar mee nu . Het heeft heel veel tijd gekost elke keer naar de andere kant van Apeldoorn rijden. Ben al vanaf febr bezig maar heb nog steeds geen goeie bril. Vertrouwen in kwaliteit medewerkers is weg!.Gewenste oplossing
Omdat Hans Anders geen goeie passende bril voor mij kan aanmeten ben ik genoodzaakt naar een deskundiger bedrijf te gaan. Graag zou ik het aankoopbedrag terug ontvangen en een tegemoetkoming zien in de onkosten tijd/benzine en ongemakken ( hoofdijn, neuspijn, pijnlijke plekken achter oren). De medewerkers zijn altijd vriendelijk Paula / Marthijn maar daar heb ik mijn geval niets aan. Ik ben er aan toe een dag pijnloos een passende bril te kunnen dragen.
- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.