Klacht Hans Anders: pootje bril kapot door onbekwame medewerkster filiaal NIjmegen

sylvia

sylvia/paul heskes

20:26 (1 minuut geleden)

aan klantenservice

Huissen,
5-6-2019

Geachte heer, mevrouw,

Vandaag, 5-6-2019 om16.15 uur ben ik met mijn dochter naar uw filiaal in Nijmegen geweest.
Mijn dochter heeft 2 dagen geleden een dure zonnebril Gucci gekocht in Roermond en wilde de bochtjes bij het oor wat laten buigen omdat deze wat te wijd waren. De medewerkster in de winkel zei dat het inderdaad kon en pakt de bril aan en houdt m onder het apparaat.om de pootjes te buigen. Van tevoren is er wel gezegd dat het omdat de zonnebril daar niet gekocht is op eigen risico was.
Helaas brak het pootje van de bril af wat eigenlijk volgens Hans Anders nooit voorkomt. Daarna werd er door bekwamere medewerker tegen de mevrouw die ons hielp en de pootjes afstelde, dat het bij het materiaal zonnebril niet kon om de pootjes te buigen. Dus door de onbekwaamheid van deze mevrouw is het pootje afgebroken. En dan ook nog had ze de pootjes warmer moeten
maken volgens de bekwamere medewerker.
Het pootje hebben ze vervolgens met lijm geplakt. Dat was het.
Mijn dochter en ik zijn erg verontwaardigd over de manier van doen en teleurgesteld naar huis gegaan. Ik snap dat de bril daar niet gekocht is maar dit is gebeurd door onbekwaamheid van een medewerker van uw organisatie.
Graag hoor ik van u een passende oplossing.
Wij kopen altijd onze brillen bij Hans Anders en dat is ook de reden dat wij bij uw organisatie naar binnen zijn gegaan.

Ik zou graag binnen een week een bevestiging van deze klacht willen ontvangen en hoop op een passende oplossing.

Met vriendelijke groeten,
S. Heskes
Dominicanenstraat 6
6851VE Huissen
paulsylviaheskes@gmail.com

Vergoeding van de zonnebril. Nota bril kan ik bijvoegen, indien dit nodig is hoor ik het graag.

sylvia
    Reactie Hans Anders, mogen nieuwe pootjes ad bril zetten maar het gaat juist om de pootjes want op de pootjes daar staat op Gucci. Niet mee tevreden met deze oplossing.
    Hans Anders
    Geachte S. Heskes,

Hartelijk bedankt voor het op de hoogte stellen van uw klacht.

Ik kan mij goed voorstellen dat het erg teleurstellend is voor uw dochter dat de bril net na aankoop meteen stuk gaat bij het stellen. Iets wat onschuldig lijkt.

Ik heb de vestigingsmanager gesproken, hij was erbij toen dit gebeurde. Hij geeft aan dat hij inderdaad heeft gezegd dat het montuur eigenlijk niet geschikt is om te stellen, maar dat dit eventueel kan bij zeer goed verwarmen. Alleen niet zonder risico. Op de risico's zijn jullie vooraf gewezen, maar dat neemt natuurlijk niets van de teleurstelling weg.

De vestigingsmanager geeft aan dat hij het erg spijtig is dat de bril is stuk gegaan. Hij biedt hier ook zijn excuses voor aan. Hij kan helaas niet de onderdelen van dit Gucci model bestellen, maar geeft aan dat hij uw dochter graag een montuur aanbiedt voor een vergelijkbaar bedrag dat zij voor haar Gucci bril heeft betaald. Wanneer zij met de bon van aankoop naar de winkel in Nijmegen komt, dan helpen zij uw dochter graag met het uitzoeken van een bril.

Ik hoop dat wij hiermee wat van de teleurstelling kunnen wegnemen.

Linda
    Hans Anders Webcare