Klacht Hans Anders: SCHANDALIGE LEVERING

Brilly

Ik bestel al jaren bij hans anders.
Ik heb op 15-07-2019. Ik heb duidelijk aangegeven dat ik een half jaar naar het buitenland ga op 02-08-2019. In de winkel werden verteld dat ruim 2 weken voldoende zou zijn. En dat hij uiterlijk 30-07-2019 al klaar zou zijn. Het kon ook iets eerder. Ik heb tot 31e afgewacht. Kreeg een email om 19:30 dat me bril paar dagen later komt ( heb geen probleem mee)
Bel ik het filiaal krijg ik een dom antwoord “mevrouw u moet ook rekening houden dat het nu vakantie periode is” “ het is heel druk”
Ik heb hier begrip voor... maar ik neem aan dat ze bij hans anders al een paar dagen van te voren weten of een bril al klaar is en gereed voor verzending , dan op de dag zelf laten weten dat ze vertraging hebben.
Nu 01-02-2019 krijg ik te horen dat de bril pas 13-08-2019 klaar is HOOG UIT SCHANDALIG !!!
Het duurt dus 1 maand om 2 glazen te slijpen jeejtje en word geen compensatie aangeboden of een middenweg. Ik heb gewoon pech. Ik heb geen zin in een excuses vanuit hans anders met dat het spijt en dat ze niks kunnen doen ze zijn afhankelijk van hun leverancier blabla MAAR ik vind dat dit EERDER aan de klant moet worden door gespeeld. Ik heb nu momenteel geen goede bril!! . Als het mij eerder was gezegd kon ik een bril ergens anders bestellen en had ik deze VEEL eerder binnen. Dit word me laatste keer bestellen bij jullie.

Compensatie met de bril.
Leveringsdatum niet nagekomen/ onduidelijkheid waar de bril is/ slechte service.

Hans Anders
    Beste Brilly,

Bedankt voor het kenbaar maken van uw onvrede. Wij vinden het zeer spijtig om te vernemen dat uw bril niet op tijd klaar is en de levertijd langer is dan verwacht. Uit uw bericht begrijp ik dat u geen excuses wilt, maar bij deze bieden wij toch onze oprechte excuses aan voor het ongemak.

Helaas is uw bril ook vandaag niet opgestuurd naar de winkel. De bril is nog niet gereed. In overleg met de vestigingsmanager en omdat wij het een ontzettend vervelende situatie vinden, bieden wij u een compensatie aan. U krijgt 10% korting op de gehele order.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Romy
    Hans Anders Webcare

Ook een klacht indienen over Hans Anders?