Klacht Hans Anders: Scharnier zonnebril intern afgebroken na val van barhoogte.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 630218
Gebruiker
A. Balt
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Ik kocht j.l. vrijdag een zonnebril van het merk Polaroid. Deze zonnebril viel de volgende dag op de grond. Na deze val was een van de scharnieren (wat een groot woord is voor een puntje van hard plastic wat in een kommetje van hard plastic draait) kapot. Het puntje was afgebroken; dus intern in het montuur. Produktie fout dan wel slecht ontwerp/materiaalgebruik. Jarenlang plezier gehad van een Kruidvat zonnebril van 6,99. Deze kostte maar liefst 35 Euro. Ik ben van mening dat deze zonnebril niet de kwaliteit had die ik voor een dergelijke prijs mag verwachten.

Gewenste oplossing

Ik wil een nieuwe zonnebril van vergelijkbare prijs van een ander merk
Geboden oplossing
Hans Anders de winkel en Hans Anders hoofdkantoor wijzen naar elkaar. Ze verdiepen zich niet in de gebrekkige constructie en sturen de klant het bos in.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

4 reacties

  1. Auteur
    Hans Anders
    Datum
    Beste de heer Balt,

    Bedankt voor het kenbaar maken van uw onvrede.

    Het is erg vervelend dat de zonnebril zo snel kapot is gegaan na een val. Echter is het van belang hoe de zonnebril is gevallen, dit kan de schade ook doen verschillen. Graag adviseer ik u daarom ook om terug te gaan naar de Hans Anders winkel in Houten. Waar de zonnebril is aangekocht, samen met de aankoop bon. Mijn collega's daar, zullen samen met u kijken naar een gepaste oplossing.

    Mijn excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Maria
    Hans Anders Webcare
  2. Auteur
    A. Balt
    Datum
    Ik ben uiteraard al bij de winkel geweest en die konden niets doen omdat het hoofdkantoor hier niet mee in zou kunnen stemmen.in het geval van een val.
    Daar ben ik het dus niet mee eens en daarom benaderde ik het hoofdkantoir.
  3. Auteur
    Hans Anders
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste de heer Balt,

    Het is bijzonder vervelend dat uw zonnebril zo snel kapot is gegaan na een val, dat begrijpen wij.

    Hans Anders biedt op breuken in een montuur geen garanties, alleen op fabrieksfouten heeft u twee jaar fabrieksgarantie. Echter is de ontstane breuk niet het gevolg van een fabrieksfout, zoals door de winkel ook werd vastgesteld, begrijp ik. Het spijt ons dan ook enorm hierin ook vanuit onze klantenservice u niet verder te kunnen helpen.

    Mijn excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Erik
    Hans Anders Webcare
  4. Auteur
    Hans Anders
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Hans Anders?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen