Opgelost door Hans Anders: Sennheiser set 840-tv

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 140807
Gebruiker
1941
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Voor ruim 4 weken de sennheiser aangeboden voor reparatie,ik zou zolang een leentoestel krijgen,maar die was er niet,en de reparatie is nog steeds niet voltooid.
Zeer slechte service van Sennheiser en Hans Anders,(Sennheiser viel nog in de garantietijd)

Gewenste oplossing

Zo spoedig mogelijk mijn apparaat terug of een nieuw of een leentoestel.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    1941
    Datum
    Vanmorgen de klantenservice van Hans Anders gebeld,het probleem was binnen 1 uur opgelost.Krijg een nieuwe Sennheiser met excuses.
    Nu bedankt voor de snelle oplossing
  2. Auteur
    1941
    Datum
    I.p.v. Naar de verkoper te gaan,had ik contact op moeten nemen met de klantenservice.dus heb ik hiervan weer geleerd.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Hans Anders?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen