Opgelost door Hans Anders: Slechte klachtafhandeling

content Opgelost
Martin59

Heb een zeer onbevredigend antwoord gekregen op mijn klacht over het gebrek aan kennis van medewerker over lopende acties in Hoofddorp.
Het is heel makkelijk om excuses aan te bieden en mij te wijzen op de acties die lopen. Het zou van echte Customer care getuigen wanneer u het betreffende filiaal hierop aanspreekt. Of dat u mij in contact brengt met de manager van het filiaal om een en ander netjes op te ossen. Helaas gebeurt dat niet. Het interesseert u waarschijnlijk niet zo of u twee brillen meer of minder verkoopt.

Laat ik aan u over.

Hans Anders
    Beste M. Broekhuizen,

Bedankt voor het kenbaar maken van uw ontevredenheid. Ik vind het heel jammer om te vernemen dat u geen gebruik heeft kunnen maken van de actie. Naar aanleiding van uw klacht hebben we vandaag, 19-03-2018, telefonisch contact gehad. Tijdens het prettige telefoongesprek heb ik u het één en ander toegelicht over de gratis glazen actie. U bent van harte welkom in de winkel zodat u samen met mijn collega een nieuwe bril kunt bestellen naar aanleiding van de actie.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en sluit hierbij uw klacht.

Met vriendelijke groet, Romy
    Hans Anders webcare

Martin59
Uiteindelijke oplossing Ik ben keurig gebeld door iemand van Customer Care. Ik heb als coulance de mogelijkheid gekregen om iets langer gebruik te maken van de aanbieding. Ik voelde me gehoord en vind dat Hans Anders dit netjes opgepakt heeft.