Klacht Hans Anders: Slechte service

Regina Wolven

Ik heb dezelfde klacht. Bril was gevallen en gelijk krassen. Werd afgedaan als eigen schuld verkeerde BRILLENDOEKJES GEBRUIKT. Ook mijn glazen gaan rond de 200 kosten. Volgende klacht is dat mijn dochter gisteren lensen heeft aangeschaft bij jullie. Rond half zes kwam een mevrouw die daar werkt haar dochter langs met kind en man. Het leek wel een feestje. Alle winkel bedienes gingen gezellig aan de lange tafel zitten. Kind rent en gilt in de rondte. Die jongenan die me dochter hielp ging steeds even de winkel in zogenaamd om wat te pakken en eventjes deel te nemen aan het gesprek terwijl ze moest oefenen met inzetten. Zat ze daar met die in haar vingers te wachten. Slechte zaak

Dat weten jullie zelf wel
Niks. Dit is de zoveelste klacht over hans anders. Krasvrije glazen. Extra kosten. Waarom het heeft geen nut. Ze krassen toch. Jullie beloven goeie service niks is minder waar. Waarom naar hans anders vragen mensen. Het heeft geen zin om advies te vragen of ze weten het antwoord niet of ze wimpelen je af met eigen schuld. Ik ben niet de enige. En wil bijna een advertentie zetten ga niet naar hans anders want de prijs die je betaald is zeker niet anders. Ik moest wel naar hans anders want ik had een spaarcentje opgebouwt. En aardig dat ze blijven als je erom vraagt of hij gebruikt kan worden voor lensen van me dochter. Mompelmompel uhhhh ja kan wel. Verdomme het zijn me eigen centen. Hans anders ik zal nog een keer moeten om me spaarcentjes op te maken en dan daaaag hans.

Hans Anders
    Beste Regina Wolven,

Bedankt voor het kenbaar maken van uw onvrede. Naar aanleiding van uw klacht hebben wij u meerdere malen gebeld, maar helaas kregen wij geen gehoor.

Mijn collega's hebben uw bril beoordeeld en zijn tot de conclusie gekomen dat het gebruikerssporen zijn. Helaas valt dat niet onder de garantie en kunnen wij hierin niks voor u betekenen.

Ik heb de ervaring van uw dochter besproken met de vestigingsmanager van de winkel. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat de medewerkers tijdens de afspraak van uw dochter afgeleid zijn door familiebezoek. Hiervoor bied ik u namens Hans Anders excuses aan. Dat is niet de service die u van Hans Anders mag verwachten.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en sluit uw klacht.

Romy
    Hans Anders Webcare

Ook een klacht indienen over Hans Anders?